De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Takeaway.com heeft bekend gemaakt in 2009 in Nederland maarliefst 45 miljoen euro aan online bestellingen te hebben verwerkt. Daarmee is het bedrijf uit Enschede verantwoordelijk voor 90% van alle online bestellingen van eten.
Directeur Jitse Groen: “Wij zijn blij onze positie ook dit jaar in zowel Nederland als het buitenland flink te hebben uitgebouwd. Vooral Thuisbezorgd.nl, Lieferservice.de, Lieferservice.at en Pizza.be deden het erg goed“. De omzet van Takeaway.com groeide met 80% ten opzichte van een jaar eerder.
Ook voor het komende jaar hebben ze grootse plannen. Groen: “Wij zijn reeds één van de grootste websites in zijn soort in de wereld. We verwachten nog dit jaar Pizza.de in Duitsland te passeren en daarmee marktleider te worden in dit voor ons zeer belangrijke land. Ook in Oostenrijk zullen wij dit jaar het marktleiderschap overnemen. Daarnaast zullen wij weer in nieuwe landen openen. “Momenteel is de dienst beschikbaar in 9 landen.
Het afgelopen jaar kwam het bedrijf ook nog met innovaties als bestellen via je iPhone en de Food Tracker (live volgen van de bestelling).
Verder lezen over Nederland
Nieuws20.11.2024
Je zorgverzekering voor 2025 kiezen: hier moet je op letten
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseNieuws14.11.2024
Wolven die niet worden bejaagd, worden steeds brutaler!
Jaarlijks wolvenafschot dringend noodzakelijkEvents06.11.2024
10e editie WFFR: met een ode aan natuurliefhebbers en vertoningen in de wijk
Nieuws05.11.2024
5 dingen die we zullen missen van Blokker
Nieuws08.10.2024
Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid
Online02.08.2024
WeTransfer is geen Nederlands bedrijf meer: wordt overgenomen
Media02.07.2024