In het decor van “Raymann is laat” in 010 worden sinds kort regelmatig workshops nieuwe media gegeven. De creatieve industrie van Rotterdam heeft in samenwerking met New Media Brains een programma opgezet. Door de combinatie van theorie & praktijk én het werken in kleine groepen wordt het bedrijfsleven en de overheid op weg geholpen met het efficiënter en doelgerichter inzetten van nieuwe media.
Het uiteindelijke doel van dit Rotterdamse initiatief is, dat het bedrijfsleven de mediasector (de (crossmedia-reclame en internetburo’s) elkaar beter gaan ‘verstaan’ waardoor er doeltreffendheid vergroot wordt. Dit inititiatief is een voorbeeld van ambitie van Rotterdam om een vooraanstaande plaats binnen de creatieve industrie en nieuwe media in te nemen. Eerder dit jaar ging de Rotterdam Media Commision van start. Het doel van de RMC is het versterken van de mediasector in Rotterdam en is een initiatief van onderwijs en bedrijfsleven en de gemeente.
Verder lezen over PR
DC Business21.12.2023
Edelman versterkt sectorleiderschap met nieuwe benoemingen in EMEA
DC Business10.07.2020
Digital Marketing Summit: PR meets Marketing
Online21.04.2020
Een gouden tweede jeugd voor PR: Influencer-PR 2.0
Online21.03.2019
Waarom free publicity een goede basis is voor een contentstrategie
DC Business17.06.2018
5 redenen waarom visitekaartjes nog steeds nuttig zijn in 2018
Entertainment23.11.2017
Beste escape room ever: 13 uur in een rijdende trein door Finland
Murder on the Orient Express in het echtSocial Media12.04.2017
Het PR-drama van United Airlines gaat viral
Social Media10.04.2017
Man hard op weg naar meeste retweets ooit om gratis kipnuggets
gratis PR-stunt voor burgerketen Wendy'sVerder lezen over Web 2.0
Metaverse27.01.2022
Dit is het verschil tussen het Metaverse en Web3
Tech in Asia03.12.2020
Web Summit organiseert Rise 2022 in Kuala Lumpur
en plant een nieuw evenement in TokyoOnline30.11.2014
Infographic: Wat is responsive web design?
Media25.07.2013
Hoe ‘2.0’ ben jij?
Online18.12.2011
Online diensten slim aan elkaar knopen met If This Then That
Media28.10.2010
Gepassioneerd over Politie web2.0: Mobile tablets en Apps4cops zijn toekomst!
Online05.04.2010
Web 1.0 vs Web2.0 vs Web 3.0
Social Media22.03.2010