De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Maandag 26 oktober 2009 start Martini Nederland met nieuwe online campagne.
De basis is deze video van bijna 3 minuten met muziek van Caro Emerald. Het doel van de campagne is om de doelgroep te herinneren aan Martini en waar het voor staat: Italiaanse schoonheid, genieten van het moment, en de simpele toegankelijkheid van een stijlvol drankje.
De nieuwe campagne is speciaal ontwikkeld in opdracht van Martini Nederland voor de Nederlandse markt en wordt ondersteund door online advertising in de vorm van pre-rolls en bannering. Verder hebben ze ook een grote rol weggelegd voor Social Media (Facebook- en Hyves-pagina) en Online PR. Het is voor het eerst dat het internationale merk Martini een lokale merkcampagne lanceert die alleen online te zien is.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023