De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Uit cijfers van Clipit blijkt dat Albert Heijn het meest genoemde merk in online nieuws en sociale media is. De supermarktketen neemt dus ook hier de leidende positie. Albert Heijn krijgt online de meeste concurrentie van Super de Boer. Hiermee laat het supermarkten waarmee ze nu in prijzenoorlog zitten ver achter zich. Jumbo en Albert Heijn worden het vaakst in combinatie met deze prijzenoorlog genoemd.
De afgelopen twee maanden werd Albert Heijn ruim 18.000 keer genoemd in online berichten en sociale media. Op de tweede plaats staat Aldi met bijna 6.000 berichten. Hiermee laat Albert Heijn de concurrentie dus ver achter zich.
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienNieuws26.06.2019