De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Zelf ondernemen is bikkelen en soms vraag je je af of je niet een beetje gelukt kunt gebruiken. Een mazzeltje hier, een meevallertje daar. Toch heb ik niet het idee dat geluk zomaar komt aanwaaien.
Tot op zekere hoogte maak je je eigen geluk, maar zou het niet fijn zijn om af en toe de gedachte te hebben dat je wel gewoon meevallers hebt, of een beschermengel die over je waakt? Er zijn genoeg sportclubs of evenementen die bijvoorbeeld geloven in een mascotte. Een door een reclame bureau hersenspinseltje waarvan de eigenaar moet denken dat het ongeluk voorkomt. Hoewel je al merkt dat ik niet zo snel hierin zal geloven zijn er velen die toch graag vast houden aan de kracht van een mascotte. Alleen al de wielrenners in de huidige Tour de France hebben hun speciale kettinkje, bijzondere oude sokken of een ondershirt wat altijd mee moet.
Kern is dat de mascotte wordt gelijkgesteld aan de persoon, club of organisatie. Gaat het met de mascotte goed, dan gaat het ook goed met de organisatie. Of in dit geval, met je eigen organisatie.
Nu hebben wij bij CreatAd daar onze eigen draai aan weten te geven. Het gaat namelijk goed met ‘Mascotte vloei’ uit Nederland. En nou wil het gelukkig zo zijn dat Mascotte een competitie gaat uitzetten op CreatAd.
Dus het gaat goed met Mascotte, en dus ook met ons!
CreatAd
www.creatad.com
Verder lezen over Co Creation
Marketing13.07.2020
Truestory heeft weer een goed idee! Dit keer een actie om voor thuis te blijven!
Nieuws27.02.2016
29 Februari, wat doen we met die dag extra?
10 Tips voor een geslaagde schrikkeldagMarketing31.10.2012
Pepsi door social branding populairder dan Obama
Online18.09.2012
McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s
Social Media31.05.2011
Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?
Online21.05.2011
‘Co-creating Democracy: Citizen Passion in the 21st Century’
Marketing16.02.2011
“Co-creation” Amsterdam Marketing Event 2011
Events03.02.2011