De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Wij zijn bij CreatAd nu pas een half jaar online met ons product maar toch maak je vaak de balans op.
Waar staan we nu, wat zijn de plannen op de korte termijn, de lange termijn en welke drempels zullen we de komende tijd zeker moeten nemen? Vragen die van essentieel belang zijn en waarbij je keer op keer beseft dat er zoveel bij komt kijken om een eigen onderneming te hebben.
Toch merken we dat het de kunst is om zo dicht mogelijk bij je eerste ideeën en concepten te blijven en niet altijd toe te geven aan alternatieve opdrachten. Misschien dat we om die reden het wel voor elkaar gekregen hebben om in een klein tijdsbestek al met fantastische namen om de tafel gezeten te hebben. Gelukkig bleef het niet alleen bij ‘om de tafel zitten’, we hebben aansprekende merken in Nederland kunnen overtuigen van ons concept.
Zoals gezegd maak je dan dus soms de balans op en zie je dat je voor merken als Sportlife, Canei en de Rabobank hebt gewerkt. Je wilt blijven groeien en dat betekent dat je grote merken, maar ook je leden, moet blijven verassen met innovatieve aanpassingen/producten aan het platform CreatAd.com.
Bij het opmaken van een balans hoor je niet alleen baten maar ook lasten in beeld te brengen. Waar hebben we in moeten investeren en in hoeverre heeft ons dat geholpen?
Dan concludeer je dat investeren meerdere facetten heeft. Uiteraard moet je startkapitaal hebben en ben je bezig met je website, de kern van ons bedrijf. Maar daarnaast blijkt dat je tevreden terugkijkt op andere ‘investeringen’. Een verzorgd kantoor met uitstraling, faciliteiten om fatsoenlijk ‘ om de tafel te zitten’, inspirerende ontmoetingen met grote jongens uit het bedrijfsleven en gesprekken met lotgenoten die ook een eigen bedrijf zijn begonnen.
En de facilitator van die ‘lasten’? Die moet zelf ook investeren om één van de grootste business incubators van Nederland te blijven. UtrechtInc. heeft in de afgelopen twee en een half jaar 150 jonge innovatieve start ups begeleid, ondersteund en versneld in hun ontwikkeling. Om op weg te gaan naar nogmaals 150 start ups, met minstens zulke succesvolle ondernemingen als Scoutle, Yunoo, Horeko en natuurlijk CreatAd, schrijft UtrechtInc. een design & video competitie uit op CreatAd.
Mooi in balans, een succesvolle start up aangesloten bij UtrechtInc. die nu een ‘investering’ voor de toekomst van UtrechtInc. wordt.
Verder lezen over Co Creation
Marketing13.07.2020
Truestory heeft weer een goed idee! Dit keer een actie om voor thuis te blijven!
Nieuws27.02.2016
29 Februari, wat doen we met die dag extra?
10 Tips voor een geslaagde schrikkeldagMarketing31.10.2012
Pepsi door social branding populairder dan Obama
Online18.09.2012
McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s
Social Media31.05.2011
Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?
Online21.05.2011
‘Co-creating Democracy: Citizen Passion in the 21st Century’
Marketing16.02.2011
“Co-creation” Amsterdam Marketing Event 2011
Events03.02.2011
Lift11 New innovation Models
Verder lezen over Crowdsourcing
Mobile15.09.2016
Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen
Chinese maker ZTE gebruikt crowdsourcing voor innovatieOnline29.04.2015
Tip voor de overheid: gebruik de crowd
Online30.10.2014
Crowdsuing: Het volk vs de banken
Online13.01.2014
Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’
Marketing23.12.2013
Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65
Social Media18.10.2013
Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight
Social Media10.07.2013
‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart
Online12.06.2013