Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het wordt spannend vanavond: Amersfoort staat in de finale van ‘Mijn Tent is Top’ met ‘De Pastinaeck’. De eigenaren Lie en Rianne hebben keihard gewerkt en de jury overtuigd dat Amersfoort een finale plaats waardig is. Zij doen er nu alles aan om te winnen en krijgen daarbij online hulp. Twee Amersfoortse ondernemers bekeken de spannende halve finale en hadden na afloop dezelfde gedachte. Deze strijd wordt gewonnen door de inzet van het internet.
“Ik zag ze de finale ingaan…” zegt Jan-Henk Bouman van Admium en dacht: “ze kunnen winnen door de inzet van een virale campagne op Hyves”. Johan Bolt van Bikkelhart dacht precies hetzelfde maar had een andere insteek: “We maken een Google Mashup waar stemmers zichzelf daadwerkelijk op de kaart (Google Maps) kunnen zetten. Bezoek krijgen we door het lokale Google netwerk af te kopen tot en met de finaledag.” De ondernemers hebben de koppen bij elkaar gestoken en van beide ideeën één campagne gemaakt met als resultaat www.toptentamersfoort.nl en www.de-pastinaeck.hyves.nl
Mijn Tent is Top is een programma van RTL waarin startende horeca ondernemers strijden om hun investeringskapitaal terug te verdienen. Een jury beoordeelt de deelnemers. Herman den Blijker is het gezicht van het programma en voorzitter van de jury. Het laatste woord is echter aan de kijker. De zaak met de meeste stemmen via SMS en telefoon wint de finale van de 2009 editie. De ontknoping is vanavond te zien op RTL4.
Stemmen op Amersfoort? SMS Amersfoort naar 3131.
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022