De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Als onderdeel van de nieuwe SIRE campagne over onbewust asociaal gedrag is er de website www.onbewustasociaal.nl ontwikkeld waar mensen aan de hand van een test zelf kunnen zien hoe asociaal ze eigenlijk zelf zijn.
De basis van de test bestaat uit de vier grootste ergernisbronnen van onbewust asociaal gedrag die voortkomen uit een onderzoek van Motivaction: hondenpoep op straat, luide muziek in het openbaar vervoer, de stoel bezet houden in bus of trein en afval op straat.
De interactieve onderzoekstool laat op bijzondere wijze zien wat bijvoorbeeld het effect van één hondendrol op het aantal kilo’s per jaar is en het aantal mensen dat daar vervolgens weer last van heeft. Met de campagne wil SIRE het onderwerp op de agenda zetten en Nederland bewust maken van de onvoorziene gevolgen van onbewust asociaal gedrag.
De website is bedacht door het buro Qi.
Verder lezen over Onderzoek
Cybercrime29.10.2024
25% van de Nederlandse bedrijven is niet goed voorbereid op cyberdreiging
Online28.10.2024
Hoe valt het ontstaan van eilandbogen of vulkaanbogen te verklaren?
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Nieuws17.09.2024
Gecombineerde NIVEL- en CBS-gegevens COVID-19-pandemie zijn prima te verklaren!
Social Media04.09.2024
“Trap Er Niet Influencer” doet onderzoek naar effecten van social media
Nieuws21.08.2024
De stollingsgesteenten cyclus op aarde
Artificial Intelligence14.08.2024
Heeft AI-chatbot ChatGPT onze levens echt veranderd?
Nieuws12.08.2024