Augmented reality en Twitter zijn “hot”. De combinatie ervan, ontwikkeld door Squidder, levert dan ook iets leuks op.
Squidder heeft een “Twitter feed augmented reality t-shirt” gemaakt. Een wat? Een t-shirt waar een barcode op gedrukt staat die gerelateerd is aan je Twitter username. Iedereen die met een geschikte sensor (bijvoorbeeld camera op mobiele telefoon) op de barcode richt, krijgt op zijn scherm de laatste Twitter update van deze gebruiker te zien. Zie hieronder hoe het werkt.
Je hebt er niet veel aan, maar het is een leuke ontwikkeling. Twitter is nu veilig achter je computer of mobiel, ben benieuwd of fanatieke Twitteraars bereid zijn om Twitter offline te omarmen. Je maakt natuurlijk niet echt de blits met een van de Purplepants.nl Tweets op je borst. 🙂
Verder lezen over Augmented Reality
Online21.11.2024
Innovatie in herinneringen: Fotoboeken van byPaper met Augmented Reality
Gadgets29.10.2024
Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit
Gadgets25.09.2024
Meta presenteert zijn eerste augmented reality-bril Orion
Technology23.08.2024
Meta stopt met zijn concurrent voor Apple Vision Pro
Gadgets24.06.2024
Augmented reality-bril van Apple komt nog lang niet
Technology13.05.2024
De nieuwste augmented reality-bril is een heel gewoon montuur
Gadgets26.12.2023
Apple Vision Pro komt eraan: alles wat je moet weten
Marketing30.11.2023
Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen
Verder lezen over Twitter
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media26.10.2024
Elon Musk post mysterieuze gamesessie met vreemde audio
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media24.09.2024