28.01.2009
Online

Pro-vegetarische reclamespot geweerd

By: Jeroen de Hooge

BlogOnline
pro-vegetarische-reclamespot-geweerd.jpg
pro-vegetarische-reclamespot-geweerd.jpg

Aanstaande zondag, 1 februari, is het weer zo ver. Dan staat de Superbowl op het programma. Voor sport-fans een geweldig event maar ook voor Ad-Freaks is het goed vertoeven.

Bedrijven halen over het algemeen alles uit de kast om de meest spraakmakende commercial tijdens een van de vele breaks te showen. Bloggers maken er vervolgens weer een Top 10 van en ook altijd komen er weer Unseen Superbowl Commercials tevoorschijn.

Inmiddels is bekend dat de pro-vegetarische reclamespot van PETA volgens de NBC ’too hot’ (oordeel zelf na de lees meer) is om tijdens de Superbowl te tonen.


Maar NBC wil de reclame met de slogan ‘vegetariërs hebben betere seks’ niet uitzenden. “The ad was rejected because it did not conform with our standards.”

Op de vraag van PETA wat er moet gebeuren om de commercial toch op de buis te krijgen?

NBC suggested the following cuts be made:
:12- :13- licking pumpkin
:13- :14- touching her breast with her hand while eating broccoli
:19- pumpkin from behind between legs
:21- rubbing pelvic region with pumpkin
:22-  screwing herself with broccoli  (fuzzy) 
:23- asparagus on her lap  appearing as if it is ready to be inserted into vagina
:26- licking eggplant
:26- rubbing asparagus on breas

Share this post