Online09.01.2009

Project 2009 officieel van start


project-2009-officieel-van-start.jpg
project-2009-officieel-van-start.jpg

Het jaar 2009 is door de Europese Commissie uitgeroepen tot het jaar van Creativiteit en Innovatie. Bureau 2009 en Telegraaf Media Nederland hebben een diepgeworteld geloof dat creativiteit en innovatie onontbeerlijk zijn voor het succesvol lanceren én voortbestaan van merken, producten en diensten. Daarom starten zij met Project 2009: een initiatief, bedoeld voor bedrijven en ondernemers die op het punt staan een nieuw product of dienst te introduceren, of die een oud merk nieuw leven in willen blazen.

Project 2009 nodigt bedrijven en ondernemers uit plannen voor productintroducties of –innovaties in te zenden, waarna de beste inzender geholpen gaat worden bij het lanceren van het merk, product of de dienst. Bureau 2009 ontwikkelt in samenwerking met de Crossmedia Unit van Telegraaf Media Nederland een communicatieconcept, Telegraaf Media Nederland levert vervolgens de media exposure.

Je ziet dat het voor veel mensen juist in deze tijd van slechte economische omstandigheden, lastig is om de stap te zetten in ondernemerschap. En dat terwijl in een tijd van recessie veelal de écht goede ideeën worden geboren. Wij vinden oprecht dat deze ideeën beloond moeten worden en dat díe merken, producten of diensten die écht vernieuwend zijn, moeten worden geholpen bij een lancering of relaunch”, aldus Jeroen de Bakker van Bureau 2009. Steven Kraanen van de Crossmedia Unit van Telegraaf Media Nederland vult aan: “Je kunt Project 2009 zien als een soort van winstverdubbelaar; je budget voor introductie kan zo maar verdubbeld of verdrievoudigd worden….als je het goede idee hebt!

Elke ondernemer of elk bedrijf kan inschrijven op Project 2009. Een belangrijke voorwaarde is echter dat het product of dienst “ready-to-market” is. Daarnaast moet de ondernemer bereid zijn om Bureau 2009 en Telegraaf Media Nederland financieel te laten meedelen in het succes van het product of de dienst. Bureau 2009 stelt € 100.000,- aan marketingadvies beschikbaar en Telegraaf Media Nederland biedt € 1.000.000, – aan mediawaarde aan.

Inschrijven voor Project 2009 is mogelijk vanaf heden op www.project2009.nl. De inschrijving sluit op 31 januari, waarna een deskundige jury van bedrijfskundigen en marketing- en communicatieadviseurs uiteindelijk een winnaar selecteren.

Verder lezen over Telegraaf

Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen

Op 15 augustus 2013 kondigt de grote baas van het Telegraaf Concern (TGM) - Cees van Steijn - aan dat Hyves tot het einde van het jaar de tijd heeft om te bewijzen dat ze winst kunnen maken. Deze spierballen taal van een...

media03.11.2013

Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen

Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf

De oprichting van *bliep is mogelijk gemaakt via het investeringsfonds van TMG, met als gevolg dat het dus eigendom werd van TMG. Maar na een succesvolle start willen ze verder groeien, de plannen sluiten echter niet aan...

mobile02.01.2013

Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf

Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8

De Telegraaf lanceert als een van de eerste uitgevers een gratis applicatie voor Windows 8. De app draait op tablets, laptops en pc's. De app is afgestemd op de volledig nieuwe gebruikersinterface van Windows 8 die voor...

Technology27.10.2012

Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8

Social Media case: De Telegraaf Boycot

Afgelopen vrijdag werd de Telegraaf frontaal aangevallen via het sociale medium Twitter.De krant had de vliegramp overlevende Ruben in het ziekenhuis aan de telefoon gehad, en vervolgens de inhoud van het gesprek gepubli...

social media18.05.2010

Social Media case: De Telegraaf Boycot

Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award

Telegraaf Media Nederland heeft een zeer prestigieuze, internationale prijs gewonnen. De MarketingSherpa Email Award wordt 16 maart a.s. in Miami uitgereikt aan Edouard Leeuwenburg, Manager van Telegraaf E-mail Marketing...

e-mail26.02.2009

Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award

Meer dan 250 inzendingen Project 2009

2009 en Telegraaf Media Nederland riepen in de maand januari ondernemers en bedrijven op om plannen voor productintroducties en – innovaties in te zenden. De beste inzender gaat geholpen worden bij het lanceren van het...

Online14.02.2009

Meer dan 250 inzendingen Project 2009

Papieren krant op je mobiel

De Telegraaf komt vandaag met een bijzondere gratis applicatie voor op je mobiel, "de papieren krant". Nu heb ik papieren kranten op internet al nooit begrepen, laat staan een papieren krant op je mobieltje. Tweede wat i...

mobile05.02.2009

Papieren krant op je mobiel

STIR komt met nieuwe cijfers oktober

De STIR besloot eerder deze maand de cijfers over de maand oktober terug uit de markt te halen. Dit o.a. naar aanleiding van alle commotie over de Telegraaf die met een toename van ruim 17% naar plaats nummer 3 is opgekl...

Online13.12.2008

STIR komt met nieuwe cijfers oktober