Online08.01.2009

Nieuw bureau richt zich op 18-35 jarigen


nieuw-bureau-richt-zich-op-18-35-jarigen.jpg
nieuw-bureau-richt-zich-op-18-35-jarigen.jpg

Vandaag is een nieuw communicatiebureau van start gegaan. Voor Bureau1835 telt er maar 1 ding: de doelgroep 18 tot 35 jarigen.

Het bureau weet waar deze doelgroep bij stilstaat en hoe ze in beweging komt. De opzet is volledig in lijn met de algemene trend dat de consument van vandaag steeds machtiger wordt ofwel de doelgroep steeds meer koning wordt.

De oprichters zien het als hun missie om merken en de doelgroep dichterbij elkaar te brengen op basis van wederzijds respect. Door veranderingen in communicatie, media en technologie zagen ze de afgelopen tijd de doelgroep veranderen, in gedrag, behoeften en relatie met merken. Hieruit is Bureau1835 geboren.

Gericht op een doelgroep die staat voor een zeer herkenbare mentaliteit. Consumenten die zelfstandig zijn, serieus genomen moeten worden en die ook voor andere doelgroepen als voorbeeld dienen. Het bureau is onderdeel van de communicatiegroep waarin onder meer NL Unlimited, Boomerang, Bizon en Radio Decibel zitten.

Merken zoeken een dialoog met hun doelgroep. Communicatie moet daarom volgens het bureau persoonlijker worden. Hoe persoonlijker, hoe meer impact. Een kwestie van luisteren en ernaar handelen. Het bureau past zich daarom continu aan en groeit mee met de behoeften van de doelgroep. “We zetten onze denktank van specialisten in die heel dicht op de huid van 18 tot 35 jarigen zitten. Allemaal stuk voor stuk doelgroepspecialisten met een zesde zintuig. In alle mogelijke disciplines. Van een artdirector, tekstschrijver, fotograaf en webdesigner tot een theatermaker, DJ, graffitiartiest en lifestylejournalist. Uit deze groep mensen stellen we elke keer per merk, doel en doelgroep het juiste team specialisten samen“, aldus Dennis van Aalst, directeur van het bureau.

...

Verder lezen over Communicatie

Een nieuw tijdperk voor Narrowcasting: bereik iedereen, overal

In de afgelopen jaren hebben veel bedrijven geïnvesteerd in een narrowcastingoplossing om hun werknemerscommunicatie te verbeteren. Hoewel deze tv-schermen effectief zijn op kantoor en andere plekken in het bedrijf, missen thuiswerkers vaak (cruciale) informatie die hierop wordt getoond. Uit recente cijfers van het CBS blijkt dat in 2023 ruim 5 miljoen mensen soms of meestal thuis werkten. Dat is 52% van alle werkenden. Hoe zorg je ervoor dat alle werknemers—ongeacht hun locatie—de narrowcastinginformatie zien? Narrowcasting voor pc’s is het antwoord.

Online30.10.2024

Een nieuw tijdperk voor Narrowcasting: bereik iedereen, overal

Veiligheidskunde opleiding? Bekijk hier de tips!

In een wereld waar veiligheid steeds belangrijker wordt, is het essentieel om goed opgeleide professionals te hebben die kunnen zorgen voor een veilige werkomgeving. Een opleiding in veiligheidskunde kan de juiste basis...

Lifestyle23.12.2023

Veiligheidskunde opleiding? Bekijk hier de tips!

Woord van het jaar 2023: Graaiflatie

Traditioneel wordt aan het eind van elk jaar door de Dikke van Dale het woord van het jaar gekozen. Dat wil zeggen, wij kunnen daar allemaal een woordje bij meespreken door aan de verkiezing mee te doen en onze stem uit...

Nieuws19.12.2023

Woord van het jaar 2023: Graaiflatie

Zowel in Nederland als België wordt flink gegraaid
​World Emoji Day: zo gebruik je emoji op de werkvloer

Het is World Emoji Day en dat betekent dat we vandaag even stilstaan bij het gebruik van emoji. Specifiek op de werkvloer. Hoe we ze privé gebruiken, dat hebben de meeste mensen prima voor elkaar, maar zakelijk gezien w...

Online17.07.2023

​World Emoji Day: zo gebruik je emoji op de werkvloer

​Zo zorg jij voor een tevreden en ijzersterk team op de werkvloer!

Er zijn waarschijnlijk maar weinig personen in leidinggevende functies die er niet naar streven hun team zo gelukkig mogelijk te maken. De vraag is wat er nodig is om werknemers op den duur gemotiveerd te houden? Vooral...

DC Business21.10.2022

​Zo zorg jij voor een tevreden en ijzersterk team op de werkvloer!

Een walkie-talkie-functie voor iPhone: dit is het nut ervan

Misschien deed je het vroeger met blikjes of van die plastic apparaatje van Fisher Price: een walkie-talkie is al jaren populair kinderspeelgoed, maar uiteraard heeft ook de echte variant een belangrijke functie. De hulp...

Mobile10.06.2022

Een walkie-talkie-functie voor iPhone: dit is het nut ervan

Kun je straks in het Metaverse een praatje maken met een Peruaan?

In een nieuwe update heeft Mark Zuckerberg van Meta meer verteld over kunstmatige intelligentie en wat zijn plannen hiermee zijn voor het metaverse. Die blijken vooral te draaien om vertalen. Dat taal belangrijk is in he...

Metaverse23.02.2022

Kun je straks in het Metaverse een praatje maken met een Peruaan?

Agentschap Telecom legt nu ook WhatsApp en Skype onder de loep

Het Agentschap Telecom (AT) kennen we natuurlijk vooral van haar acties en toezicht rondom mobiele telecomdiensten, zendamateurs en andere draadloze diensten en apparatuur. Vanaf dit jaar heeft het Agentschap besloten da...

Mobile17.02.2022

Agentschap Telecom legt nu ook WhatsApp en Skype onder de loep