Deze week is Adidas in samenwerkijng met 180/Los Angeles van start gegaan met een nieuwe wereldwijde campagne voor Adidas basketbal. De campagne is gebaseerd op het vorig jaar ontwikkelde thema ‘Brotherhood’, waarin het niet gaat om de basketbal pro zelf, maar om de jonge basketballers.
In de nieuwe campagne is het thema ‘Brotherhood’ doorgetrokken en leren bekende NBA basketballers scholieren uit Amerika en China de ins-and-outs over professioneel basketballen. Als onderdeel van de campagne worden er gefaseerd vier videos online gelanceerd. Ter ondersteuning van de campagne worden teasers van 10 seconden tijdens NBA wedstrijden uitgezonden en worden er print advertenties in verschillende sport magazines gepubliceerd.
Bekijk de eerste video hier: http://www.adidasbasketball.com
En een aflevering van de campagne van vorig jaar.
Verder lezen over adidas
Gadgets17.08.2022
Adidas koptelefoon met kunstlicht zonnecellen
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Nieuws29.09.2021
Adidas vs. Puma; hoe een familieruzie twee grote sportmerken voortbracht
En een dorp verdeelde!Gadgets06.05.2021
Adidas 4DFWD: een futuristische hardloopschoen met 3D-print technologie
Lifestyle13.09.2020
Droomsamenwerking: adidas en LEGO komen met exclusieve sneaker
Gadgets10.03.2020
Adidas GMR: een smart zooltje dat voetbalschoppen telt
Technology29.05.2019
Hoe tech en sneakers een perfecte match zijn
Media08.04.2019
Match made in heaven: samenwerking Adidas en Beyoncé
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023