Online15.09.2008

General Manager Joris Aperghis vertrekt bij MTV Networks


general-manager-joris-aperghis-vertrekt-.jpg
general-manager-joris-aperghis-vertrekt-.jpg

Per 1 januari 2009 verlaat Joris Aperghis MTV Networks Nederland en treedt in dienst bij G-star. In de hoedanigheid van Chief Marketing Officer wordt hij wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het jeansmerk.

Niels Baas, reeds lid van de Nederlandse directie, neemt begin 2009 de taak van General Manager van MTV Networks Nederland over. Dit maakte het regionale management vandaag intern bekend bij monde van Marco de Ruiter, COO van MTV Networks Noord Europa.

Joris Aperghis (40) over zijn nieuwe aanstelling bij G-star en het vertrek bij MTV Networks Nederland: ‘Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk is een lang gekoesterde droom van mij. Na ruim 3 jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat. Ik hoop nog vaak bij MTV over de vloer te komen, als klant of anderszins’.

Niels Baas (35) geldt als één van de ‘kweekvijvertalenten’ van MTV Networks. Baas begon ruim vijf jaar geleden als account director op Advertising Sales, en had daarna leidinggevende functies als Channel Director TMF en Head of Digital Media. Hij is thans verantwoordelijk voor alle creatieve en productie-afdelingen van de Nederlandse operatie.

Marco de Ruiter, COO MTV Networks North: ‘Als Joris evenveel energie en daadkracht bij G-Star inbrengt als bij ons, dan zal succes ook daar zijn deel zijn. Het tekent de uitstekende vorm waarin MTV Networks Nederland verkeert, dat we geen bedenktijd nodig hadden om Niels de aanvoerdersband te geven. Hij krijgt de volle steun en het vertrouwen van zijn medewerkers, het management en onze partners in business’.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Televisie

Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25

Wie is de Mol? seizoen 25 gaat bijna van start en de kandidaten zijn vandaag bekend gemaakt. Wie doen er mee, en vooral: wie is de Mol?

Entertainment14.11.2024

Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25

ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?

Wie overleeft het langst in de wildernis? In deze nieuwe Videoland Original, genaamd 'ALONE' wordt de lat voor survival-programma’s hoger gelegd dan ooit tevoren! In de ongerepte natuur van Noorwegen worden negen deelnemers gedropt om een ultieme survivaluitdaging aan te gaan met niet meer dan een basis survivaluitrusting. Allemaal los van elkaar en ver weg van de bewoonde wereld moeten zij zien te overleven. Alleen, zonder productieteam of cameraploeg, filmen ze hun eigen strijd tegen de elementen. Worden de honger of eenzaamheid hun vriend of vijand?

Entertainment11.11.2024

ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?

Binnenkort op Videoland
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

Amazon wil nu een zelfde soort programma gaan maken als Shark Tank en dat zien wij helemaal zitten. Dit is waarom.

Startups30.09.2024

Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Het is over en uit met Chromecast. Google ondersteunt ze nog wel, maar er worden geen nieuwe Chromecasts meer gemaakt. Dit is opvolger Google TV Streamer.

Gadgets23.09.2024

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Ambilight TV werd 20 jaar geleden geïntroduceerd op de IFA in Berlijn, de grootste beurs voor consumentenelektronica die deze week plaatsvindt en dit jaar zelf een 100-jarige jubileum viert. De Philips Ambilight-technologie viert 20 jaar van ontwikkeling en succes. Nog altijd is de techniek een van de meest onderscheidende technologieën binnen de tv-markt. Populariteit van de extra dimensie van licht op de muur bij tv-kijken neemt daarnaast toe bij consumenten. Maar liefst 35 miljoen Ambilight tv's hebben al een tevreden eigenaar gevonden. Daarmee is Ambilight TV een van de meest populaire consumentenelektronicaproducten ooit onder het Philips-merk.

Technology06.09.2024

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Ziggo voegt zelf voorafgaand aan het programma een batterij aan reclames toe en je kunt er niets tegen doen.

Video29.08.2024

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

Google neemt afscheid van zijn Chromecast en introduceert zijn nieuwe thuisstream-apparaat: Google TV Streamer.

Gadgets06.08.2024

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude

De meest recente Chromecast dateert uit 2022 en is de Chromecast with Google TV. De nieuwe lijkt daar echter totaal niet op.

Gadgets23.07.2024

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude