Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Internet wordt steeds belangrijker, per dag besteden we al zo’n 80 minuten aan het medium, tegenover zo’n 136 minuten aan televisie.
Om ook met je programma’s of commercials online aanwezig te zijn zorgen steeds meer bedrijven de mogelijkheid om een Youtube kanaal in te richten. Een van de voorbeelden is bijvoorbeeld het channel van Centraal Beheer. Maar dan moet het wel mogelijk zijn. Lang heeft de BBC het niet toegestaan om hun beelden te plaatsen op YouTube. Maar ze zijn toch gezwicht en inmiddels heeft ook het populaire TopGear een eigen channel op Youtube gekregen.
Simon Danker, director Digital Media voor BBC Worldwide: “Top Gear has a massive audience across the globe so we thought it was time it had its own place on YouTube. The BBC Worldwide YouTube channel has already proven its value to users, having generated millions of views since its launch in March last year.
We’re now expanding our portfolio of YouTube channels to reflect the massive online popularity of certain programme brands and to give fans of shows like Top Gear a dedicated destination on YouTube.“
Verder lezen over YouTube
Video13.11.2024
YouTube wordt een deejay en gaat muziek aan elkaar mixen
Online06.11.2024
Veel computer-influencers zijn weinig meer dan pseudo-experts
Video18.10.2024
YouTube test weer Lite-abonnement, maar juich niet te vroeg
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Video04.10.2024
Alle nieuwe YouTube-video’s korter dan 3 minuten heten Shorts
Video20.09.2024
Eén van de meest gepushte streamingabonnementen wordt duurder
Social Media19.09.2024
YouTube wordt met Communities nu echt een social medium
Artificial Intelligence06.09.2024