Online06.08.2008

Marco Borsato actiesite van Bol.com


marco-borsato-actiesite-van-bol-com.jpg
marco-borsato-actiesite-van-bol-com.jpg

Born05, het interactief communicatiebureau dat onder meer verantwoordelijk is voor Bomvol, heeft een nieuwe actiesite voor Bol.com gelanceerd op www.marcoborsatofan.nl

Op de speciale campagnesite, die geheel in het teken staat van de nieuwe CD van Borsato, gaat Winston Gerschtanowitz op zoek naar de grootste Borsato-fan. Alle Marco Borsato fans worden opgeroepen om hun mooiste Marco foto in te sturen. Van alle prijzen die er te winnen vallen, is de ontmoeting met Marco zelf natuurlijk de ultieme hoofdprijs.

Het is de eerste keer dat Bol.com een actie opzet omtrent één artiest. De campagne past in de huidige strategie van Bol.com dat met het digitale magazine Bomvol en de eerder dit jaar gelanceerde actiesite voor het North Sea Jazz festival een inspiratieplatform wil opzetten.
De samenwerking tussen Born05 en Bol.com worp al eerder zijn vruchten af toen het digitale magazine Bomvol eerder dit jaar werd beloond met een prestigieuze SpinAward.

...