Online02.08.2008

Online veiling voor een plaats in ‘bijzondere’ auto


online-veiling-voor-een-plaats-in-bijzon.jpg
online-veiling-voor-een-plaats-in-bijzon.jpg

Om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding organiseert Staalbankiers op 12 september voor de 3e keer een Goede Doelen Rally met uitsluitend ‘bijzondere’ auto’s. Vanaf nu kan iedereen via een online veiling geld bieden op een plek in een ‘bijzondere’ auto.

Iedereen kan deelnemen aan de rallyveiling om geld in te zamelen voor onderzoek naar
huidkanker. Het deelnemersveld bestaat in eerste instantie uit genodigden door
Staalbankiers die beschikken over een ‘bijzondere’ auto. Daarnaast stellen Staalbankiers
en Toys for Boys acht bijzondere auto’s beschikbaar voor een online veiling.

Vanaf augustus kan iedereen bieden op deelname aan de rally in één van de acht beschikbaar gestelde auto’s. De veiling is openbaar en dus voor iedereen toegankelijk.

Criteria ‘bijzondere’ auto

Klassieke auto’s met een bouwjaar voor 1976 voldoen zonder meer aan de norm klassieke auto bij Staalbankiers. Het begrip bijzonder is ruimer en kan ook nieuwe auto’s omvatten. Aan de rally nemen maximaal 80 equipes deel.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over KWF

Collectebus wordt QR-code

De coronapandemie heeft nog een ‘slachtoffer’ geeist: de collecebus. Na meer dan 70 jaar heeft het Koningin Wilhelmina Fonds voor de Nederlandse Kankerbestrijding, beter bekend als het KWF, besloten te stoppen met de...

Nieuws24.03.2022

Collectebus wordt QR-code

KWF stuurt de analoge collectebus met pensioen
Youtubers en KWF samen in actie tegen schelden met het k-woord #tegenKK

Helaas is kanker is al jaren één van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Met name online lijkt schelden sociaal geaccepteerd te zijn. Maar daar moet maar eens een eind aan komen. Daarom lanceert KWF samen...

Online08.10.2020

Youtubers en KWF samen in actie tegen schelden met het k-woord #tegenKK

Veilig genieten van de zon met KWF Zonadvies

Nu de coronamaatregelen worden versoepeld, zoekt Nederland weer massaal de zon op. In ons enthousiasme zouden we bijna vergeten dat zonlicht ook schadelijk kan zijn. KWF Kankerbestrijding heeft een app ontwikkeld waarmee...

Mobile10.08.2020

Veilig genieten van de zon met KWF Zonadvies

Een lichtgevende Abarth ‘Scorpion Skin’ voor het KWF

In samenwerking met Pablo Lücker introduceerde Abarth vandaag de unieke ‘Scorpion Skin’ editie exclusief in Nederland. De schorpioen staat symbool voor het automerk vanwege de overeenkomsten met zijn bekende eigensc...

Automotive02.07.2018

Een lichtgevende Abarth ‘Scorpion Skin’ voor het KWF

Bankje uit The Fault in our Stars middelpunt in ‘Fight Cancer’ actie

Het Amsterdamse bankje waarop een van de indrukwekkendste scènes uit de filmhit The Fault in our Stars plaatsvond, heeft al veel media-aandacht gekregen. Honderden fans van de film bezochten het bankje aan de Leidsegra...

Online14.11.2014

Bankje uit The Fault in our Stars middelpunt in ‘Fight Cancer’ actie

KWF presenteert internationaal Dream Team

Eerder vandaag presenteerde KWF Kankerbestrijding, in samenwerking met de Amerikaanse kankerbestrijding (AACR) en Stand Up to Cancer, het eerste internationale Dream Team. Dit team van toponderzoekers uit verschillende d...

Online12.11.2013

KWF presenteert internationaal Dream Team

Don Diablo en Jan Kooijman op Facebook in actie voor KWF

KWF Kankerbestrijding lanceert vandaag een unieke campagne op Facebook. In de hoofdrol spelen DJ Don Diablo en acteur Jan Kooijman. Doel is om op een frisse, verrassende manier een nieuw publiek wakker te schudden. KWF...

Social Media19.11.2012

Don Diablo en Jan Kooijman op Facebook in actie voor KWF

‘Thank life for’… Het publiek componeert mee

Thank life for... Dat is het thema van de campagne van Fight cancer, het jonge actielabel van KWF Kankerbestrijding, dat eerder deze week van start is gegaan. Fight cancer roept op om via de website en de mobiele app...

Online22.04.2011

‘Thank life for’… Het publiek componeert mee