De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De Telegraaf organiseert dit jaar in samenwerking met Netlog.com de traditionele ‘Glamour Girl-contest’ .De populaire lezerswedstrijd is vier jaar geleden gestart bij de introductie van De Telegraaf op zondag en wordt dit jaar verder uitgebreidt met online activiteiten op het social netwerk Netlog.com. Lezers van De Telegraaf, Telegraaf.nl en Netlog.com/telegraaf kunnen stemmen op hun favoriete Bikini Babe en maken vervolgens kans op diverse prijzen.
Reden voor de uitbreiding met activiteiten op Netlog.com is het vergroten van het contact met het jongere deel van onze doelgroep en het verbreden van de online presence van Telegraaf.nl binnen deze doelgroep.
“Netlog.com biedt ons de gelegenheid onze online presence te vergroten doordat we met de groeiende groep die op social network sites actief is, kunnen communiceren wanneer ze aan het socializen zijn. De deelneemsters genieten het voordeel dat zij via Netlog.com/telegraaf zichzelf via hun eigen platform kunnen promoten door het plaatsten van posts, extra foto’s, virals en door het uitbreiden van hun netwerk.” Aldus Lara Ankersmit, uitgever van Telegraaf.nl.
Ook Steven Kraal, Country Manager Netherlands van Netlog, is blij met de samenwerking: “De Telegraaf wil experimenteren met het publiceren van nieuwscontent binnen een social network link en wij kunnen daardoor leuke acties aan onze 1,2 miljoen leden aanbieden.”
De eerste wedstrijd, met als thema Bikini Babes, start deze week. De deelneemsters van minimaal 18 jaar oud maken kans op een reis naar een exotische bestemming, bikini’s, een fotoshoot in de zondag krant van De Telegraaf. Er kan op allerlei manieren op de deelneemsters worden gestemd. De twee kandidates die op Netlog.com de meeste stemmen vergaren gaan automatisch door naar de finale.
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009