De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Coca-Cola zet in de aanloop naar het Europees Kampioenschap voetbal Oranje-spits Ruud van Nistelrooij in als hun ambassadeur. De immer populaire frisdrank is op 21 april gestart met de zogeheten online Goal Celebration Academy.
Voetbalfans kunnen hier terecht om alles te leren over het vieren van doelpunten.Ruud van Nistelrooij is ambassadeur van deze Goal Celebration Academy. “Als spits van de huidige oranje selectie, weet ik als geen ander hoe belangrijk is om steun van het Oranjelegioen te krijgen”
“Daarom juich ik het initiatief van Coca-Cola toe om de Goal Celebration Academy op te richten. Zo weet ik zeker dat de fans goed voorbereid zijn voor de wedstrijden van Euro 2008 en het Nederlands elftal en ikzelf op het legioen kunnen bouwen“, aldus de topschutter van Real Madrid.
De bezoeker van de site kan op de Goal Celebration Academy terecht voor juichtips, een juichhoroscoop en een test om te bepalen welk juichtype je bent. Uit een onderzoek van TNS NIPO, in opdracht van Coca-Cola, blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders voetbal kijken alleen leuk vindt bij belangrijke wedstrijden.
Verder lezen over Coca-Cola
Coffee corner08.02.2024
The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken
Metaverse05.04.2022
Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse
Cola met een Byte?Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws29.01.2021
Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?
Nieuws08.10.2019
Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic
Marketing06.06.2019
Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!
Marketing13.07.2017
Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde
van de top 20 foodmerkenCoffee corner07.03.2017