Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.
Gosupermodel.com is -met zo een 440.000 leden- de grootste community voor jonge dames in Nederland. Maandag 7 januari 2008 is de goPassitFWD campagne gestart.
Hoe? Elk lid maakt 3 mensen blij in de omgeving. `Het gaat om kleine gebaren als opstaan in de bus voor iemand, maar ook grotere gebaren zullen plaatsvinden. Denk aan een dagje helpen in een bejaardentehuis bijvoorbeeld.`. Aldus Gosupermodel.com.
Ook Victoria ‘Red Vamp’ Koblenko zal middels een chatsessie met de dames van goSupermodel.nl de campagne ondersteunen.
Zie: www.gosupermodel.nl/fwd
Via persbericht van Daan Sip, Gosupermodel.com
Verder lezen over Community
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
DC Business28.06.2023
Ook digitale voetbalcommunity FC Urban ontvangt Fit for the Future-certificaat
DC Business14.09.2021
Harper’s Bazaar Business Club voor vrouwen gelanceerd
Technology13.08.2021
Reddit denkt dat het 10 miljard dollar waard is
Lifestyle08.07.2019
De voors en tegens van een Tiny House
Social Media09.02.2018
Facebook doet een nieuwe investering in communityleiders
En komt met nieuwe tools voor groepsbeheerdersOnline02.03.2017