Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Dit blijkt uit onderstaand persbericht.
Funnygames.nl, Habbo en Eccky lanceren onder de naam “Jongbereik.nl” bannerpakketten met naar eigen zeggen 50% netto bereik onder tieners. Dit blijkt uit onderstaand persbericht.
AMSTERDAM, 11 december 2007 – Habbo (TTG Sulake), Funnygames.nl (Tibaco internet media) en Eccky (MediaRepublic) bundelen hun krachten in het nieuwe advertentieplatform Jongbereik.nl.
Jongbereik.nl is in staat bannerpakketten aan te bieden met een gegarandeerd uniek bereik van 1.000.000 jongeren van 10 tot en met 19 jaar (circa 50% van de populatie). Voor de pakketten is een “awareness” en “traffic” variant beschikbaar, in lijn met de meest voorkomende doelstellingen van adverteerders.
Een nieuw platform dus dat de krachten van game advertising in brede zin combineert. Het volledige persbericht lees je op GameAds.
Verder lezen over Games
Gaming14.11.2024
Blizzard pakt uit voor 30 jaar Warcraft & 20 jaar World of Warcraft
Nieuwe Features, Remastered en ClassicGaming06.11.2024
Netflix Games Review: Word Trails is onze nieuwe verslaving
Entertainment14.10.2024
Welk kaartspel speelt James Bond graag in het casino?
Gaming20.09.2024
Hebbeding: Sony komt met limited edition PlayStation 5 voor 30ste verjaardag
Gaming10.09.2024
PlayStation onthult vandaag waarschijnlijk de PlayStation 5 Pro
Gaming05.09.2024
EA Sports FC 25: ruim 700 teams, 30 competities en 120 officiële stadions
Gadgets05.09.2024
Een nieuwe versie van de Philips Hue Play HDMI-sync box
Gaming05.09.2024