Hoe kom je aan informatie over financiële diensten over sparen, verzekeringen, aandelen en credit cards? Niet via radio of televisie maar via vrienden en Internet zo blijkt.
Hieronder een overzichtje van wat het Interactive Advertising Bureau en PricewaterhouseCoopers (IAB/PwC) hebben onderzocht. Zoals wij met Search ook al veel ervaren in de financiële wereld is dat financiële producten goed verkopen op Internet, met ‘low-investment financial products’ als koploper.
Hoe kom je aan informatie over financiele diensten?
Sparen: Vrienden 53% Internet 17% Kranten&magazines 7% TV Radio 8% DM – Overig 8%
Verzekeren: Vrienden 55% Internet 20% Kranten&magazines 5% TV Radio 7% DM – Overig 6%
Aandelen: Vrienden 28% Internet 26% Kranten&magazines 11 TV Radio 4% DM – Overig 10%
Credit Cards: Vrienden 19% Internet 26% Kranten&magazines 11% TV Radio 9% DM – Overig 6%
Verder lezen over Televisie
Entertainment14.11.2024
Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25
Entertainment11.11.2024
ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?
Binnenkort op VideolandStartups30.09.2024
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Gadgets06.08.2024
Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer
Gadgets23.07.2024