De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vergelijk.nl stopt op korte termijn met het enkel plaatsen van oordelen van gebruikers en gaat de meningen van experts een prominentere plek geven.
Vergelijk.nl trekt dagelijks 100.000 bezoekers, die niet alleen een overzicht krijgen van alle elektronicaproducten en reizen maar ook een cijfer te zien krijgen over de kwaliteit en het gebruiksgemak. Dat cijfer blijkt in de meeste gevallen niet echt zinvol, “uit eigen onderzoek is gebleken dat ze pas waardevol zijn als er meer dan 20 zijn en als die elkaars oordeel nog niet gezien hebben”. Aldus manager Jeroen Korving van Vergelijk.nl. “Alleen de mensen die heel positief of heel negatief zijn reageren en proberen vervolgens vaak het oordeel van elkaar te neutraliseren. Met het oordeel van experts hopen we meer evenwicht te brengen. We gaan het zwaar laten meewegen.”
Uit een scala van ruim 100 nationale en internationale vakbladen wordt met hulp van HetBesteProduct.nl een oordeel van deskundigen gedestilleerd dat aan de zogeheten gebruikersreviews op Vergelijk.nl wordt toegevoegd.
Via: De Telegraaf
Verder lezen over Dutchcowboys
Online22.02.2022
Inflatie is torenhoog: is het slim om te beleggen in crypto’s?
Vacatures11.10.2018
Eenvoudig online vacatures plaatsen op DC Vacatures
advertorialNieuws24.07.2018
7 keer komkommernieuws van de bovenste plank
Online31.12.2017
De DC Yearly van 2017
Online31.12.2016
De DC Yearly van 2016
De 10 best gelezen artikelen op Dutchcowboys van 2016!Vacatures29.05.2016
Schrijf je in voor de DC Vacatures nieuwsbrief!
Online25.05.2016
DC Deals: Relevante aanbiedingen met flinke korting via Dutchcowboys
Vacatures29.01.2016
DutchCowboys lanceert nieuw platform voor vacatures: DC Vacatures
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009