Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het is misschien niet helemaal eerlijk om te klagen over ABN AMRO op het moment met alle veranderingen die er intern zijn, maar ik als trouwe klant verwacht gewoon dat ik wel gewoon mijn bankzaken kan blijven doen.
Helaas is het internetbankieren bij ABN AMRO al 2 dagen een puinhoop. Gisteren was de dienst offline door een technisch mankement, maar vandaag is het nog steeds bittere troef. Pas na minstens 10 keer proberen lukt het me eindelijk om door de inlogprocedure te komen. Maar gelukkig werkt het nu wel enigszins naar behoren. Maar goed, ik als internet savvy mannetje weet dat de techniek soms lastig kan zijn dus ala. Maar als ik vervolgens een mailtje met een klacht wil sturen en op “contact” druk, kan deze pagina niet worden gevonden. Toch vreemd, zo’n directe, niet werkende link. Misschien dan via de sitemap? Maar inderdaad, ook die wordt niet gevonden.
Na al het geharrewar rond de verkoop van de bank, geeft dit mij zeker geen hernieuwd vertrouwen…