De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De Wehkamp wint het op klantvriendelijkheid van alle concurrentie ( zowel online als offline). Wehkamp staat volgens het jaarlijkse consumentenonderzoek van onderzoeksbureau Q&A bovenaan in de mode- en electronicabranche.
Met een 7,9 voor klantvriendelijkheid staat de webshop boven offline modeconcurrenten DIDI Fashion en Jack & Jones (beiden een 7,6). Het resultaat hebben ze naar eigen zeggen te danken aan de callcenter medewerkers, welke met behulp van uitgebreide bezoekersinformatie goed inspelen op de persoonlijke wensen van klanten.
Ook ‘Sanne’ trouwens mee, deze volledig geautomatiseerde medewerkster helpt dagelijks meer dan 2.000 bezoekers met hun vragen. Als Sanne er toch niet uit komt, kan de bezoeker live chatten, bellen of e-mailen met een echte medewerker.
Verder lezen over Chat
Social Media13.09.2024
Signal: We gaan helemaal niet in zee met WhatsApp
Mobile30.08.2024
Telegram in de problemen: dit is er allemaal gaande
Social Media28.06.2024
Instagram introduceert influencer-chatbots met Nederlands grapje
Gaming12.03.2024
Discord wordt nog meer een gameplatform
Online11.01.2024
Je kunt bij ChatGPT AI-chatbots shoppen voor allerlei functies
Welkom in de GPT StoreGaming02.01.2024
5 tips om meer uit je Discord-account te halen
Online20.11.2023
Coolblue integreert AI en komt met Chat G-Piet
Chat G-Piet strooit met gedichtjesOnline06.11.2023