Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Web Analytics Demystified, het bedrijf van Web Analytics guru Erik T.Peterson en Satama Interactive gaan op de Europese en Scandinavische markt intensief samenwerken. De overeenkomst maakt Satama tot één van de twee strategische partners in Europa en de enige partner op de Scandinavische markt.
De samenwerking biedt een verdere onderbouwing van de resultaatgerichte strategie van Satama Interactive.
Samenwerking Satama Interactive en Web Analytics guru Peterson
“Als een grootheid als Eric zijn handtekening zet, weet je dat je iets goeds doet” zegt Mikko Isoniemi, Business Unit Director en Senior Consultant van Satama Analytics Finland “Dit partnership versterkt onze positie op het gebied van online communicatie & performance marketing”.
“Een directeur of bestuurder is niet geïnteresseerd in pageviews of clicks, wel in harde omzetcijfers en kostenbesparingen. Web Analytics biedt een waardevolle onderbouwing voor je marketingstrategie, campagnes en CRM. Maar dan moet je het wel strategisch inzetten. Integreer de beschikbare data in het bredere, strategische beslissingsproces. Samen met Satama kunnen we bedrijven helpen die omslag te maken.” stelt Eric Peterson tijdens de presentatie.
Samenwerking Satama – Web Analytics Demystified biedt bedrijven concurrentievoordeel
In Nederland is Satama onder meer verantwoordelijk voor baanbrekende webapplicaties als de Postbank Samenwoonscan, Mijnpostbankpas, de redesign van de Vodafone site en de KLM Mobile Site.
Nicole Niemann, Directeur Satama Media & Analytics: “Voor de business unit Media & Analytics in Nederland is samenwerking met deze autoriteit op het gebied van Web Analytics van grote betekenis. Web Analytics is ‘serious business’. Ter illustratie: de Postbank heeft als een van de weinige organisaties in Nederland een speciaal Web Analytics team van ongeveer 11 personen. Het gaat niet alleen om het verzamelen van de juiste gegevens, maar vooral om hoe je de data analyseert, interpreteert en vertaalt naar concrete acties om de website of online campagne te optimaliseren. De strategische inzet van Web Analytics geeft een duidelijk én meetbaar concurrentievoordeel”.
Verder lezen over Analytics
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
Search13.04.2021
De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding
Search12.04.2021
Google komt met handige updates in Search Console
Zo zijn je website statistieken in nog meer detail te analyseren!Online08.02.2021
Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?
DC Business11.12.2019
Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op
Bij Global Founders Capital en BAMOnline11.09.2019
SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties
Marketing28.08.2019
De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo
Marketing06.11.2018
Marketing Strategie: Het 4F Model
1 model om al jouw marketing activiteiten te sturen!Verder lezen over Vodafone
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseTechnology15.07.2024
De Nijmeegse Vierdaagse start met een digitale vluchtstrook
Mobile02.07.2024
VodafoneZiggo verkrijgt (voor € 57,5 miljoen) belangrijk 5G spectrum
Mobile22.01.2024
Vodafone, test nieuwe 5G-technologie voor snellere uploads
DC Business04.01.2024
Architectuur en interieurdesign op basis van afval: Aectual is Fit for the Future
Online02.11.2023
Exodus kabelinternetklanten bij VodafoneZiggo gaat door
De provider verloor het afgelopen kwartaal meer dan 33.000 abonneesGadgets31.10.2023
Vodafone heeft nu ook een eSIM abonnement voor Apple Watch
Als laatste van de drie Nederlandse mobiele providersNieuws26.07.2023