Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Racecoureur, profvoetballer of piloot worden, een dikke auto rijden, vaker op vakantie gaan of een succesvol bedrijf runnen. Wie zou deze dromen niet willen verwezenlijken? In aanloop naar de campagne Aktueel mannen, waarmee lezers van het mannenblad Aktueel Sportief hun grootste jongensdromen kunnen verwezenlijken, is er nationaal onderzoek gedaan naar de ultieme jongensdromen van de Nederlandse man. De uitkomst is bijzonder materialistisch en weinig creatief te noemen: de Nederlandse man wil vooral rijk worden.
850 deelnemers tussen de 18 en 60 jaar werkten mee aan het onderzoek . Ruim 20% van de respondenten gaf aan dat rijk worden hun grootste droom is, gevolgd door het starten van een eigen bedrijf. Op de vraag wat ze zouden doen met hun nieuw verworven rijkdom, antwoordt men eveneens behoudend: men wil met het geld gaan beleggen en sparen (47,6%). Wel zouden de meeste nieuwe rijken een nieuwe woning (42,1%), een nieuwe auto (39,7%) of luxe vakantie nemen (34%).
De komende maanden zal Aktueel Sportief tal van jongensdromen voor Echte Mannen gaan vervullen, zoals zwemmen tussen de witte haaien, te fiets de Alpe d’Huez beklimmen, Autocoureur worden en stuntvliegen. De campagne wordt uitgebreid onder de aandacht van de Nederlandse man gebracht. Via freecards, billboards, buttons & banners, advertenties in de Audax bladen en kranten als Telegraaf en AD, radiospots op Veronica, Radio 538 en Arrow wordt de Echte Man opgeroepen om hun lang gekoesterde jongensdroom te melden.
Via www.aktueelmannen.nl kan iedereen zijn eigen aanmelden.
Verder lezen over Dutchcowboys
Online22.02.2022
Inflatie is torenhoog: is het slim om te beleggen in crypto’s?
Vacatures11.10.2018
Eenvoudig online vacatures plaatsen op DC Vacatures
advertorialNieuws24.07.2018
7 keer komkommernieuws van de bovenste plank
Online31.12.2017
De DC Yearly van 2017
Online31.12.2016
De DC Yearly van 2016
De 10 best gelezen artikelen op Dutchcowboys van 2016!Vacatures29.05.2016
Schrijf je in voor de DC Vacatures nieuwsbrief!
Online25.05.2016
DC Deals: Relevante aanbiedingen met flinke korting via Dutchcowboys
Vacatures29.01.2016
DutchCowboys lanceert nieuw platform voor vacatures: DC Vacatures
Verder lezen over RSS
Online10.01.2024
2024: Zijn RSS-feeds terug van weggeweest?
Media29.03.2013
Netvibes als vervanger iGoogle en Google Reader
Online17.03.2013
Feedly profiteert van het verdwijnen van Google Reader
Technology16.03.2013
Ook Google’s RSS Subscription Browser extensie verdwijnt
Technology14.03.2013
Alternatieven voor Google Reader
Technology14.03.2013
Google stopt met Google Reader
Media16.01.2013
De website van Aaron Swartz leeft nog
Online27.03.2010
Twitterfeed of toch Dlvr.it ?
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009