De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
ClearSense, een onderdeel van advertentie concern Truvo (voorheen World Directories), kondigt een strategische alliantie aan met het Amerikaanse Optimost. De samenwerking richt zich op het verbeteren van conversies in online klantinteractie (o.a. landingpages, product- en/of registratiepagina’s)
Met de overeenkomst combineren de partijen de marktdekking van ClearSense en de software van Optimost om bedrijven in met name de Benelux de mogelijkheid te bieden hun online conversies te doen toenemen.
De technologie van het Amerikaanse bedrijf optimaliseert de testpagina automatisch door succesvolle combinaties van de verschillende variabelen in tekst, aanbiedingen, layouts of structuren in de site in te zetten . In het tonen van de verschillende testpagina’s kan rekening worden gehouden met het tijdstip van bezoek, de herkomst van de nieuwe of terugkerende bezoekers.
In de Benelux is ClearSense exclusief partner in het aanbieden van de techniek van Optimost.
Verder lezen over Software
Online12.11.2024
Outlook heeft een kalenderprobleem: dit is wat het inhoudt
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Online04.11.2024
Microsoft Outlook loopt vast door deze heel gewone activiteit
Er is een workaroundMobile29.10.2024
Apple Intelligence komt ook naar jouw iPhone
Artificial Intelligence21.10.2024
Adobe verrast met tool om platte tekeningen 3D te maken
Cybercrime15.10.2024
Pas op: er is een groot beveiligingslek in WordPress-plugin Jetpack
Online14.10.2024
ING introduceert Budgetteren: een maandbudget voor boodschappen, sporten, enzo
Technology14.10.2024