02.07.2007
Online

Online saleswebsites van Ilse Media naar SMM

By: Jeroen de Hooge

BlogOnline
1183379006smm.jpg
1183379006smm.jpg

Vanaf 1 augustus zullen alle online sales van de sites van SMM bewerkt worden door SMM zelf. Op die manier willen ze verder bouwen aan de multimediale insteek.

SMM heeft al een netwerk bestaande uit ruim 30 websites met vooral de focus gericht op automotive, sport, digital lifestyle, gaming en personal finance. Sites als ‘Playboy Cyberclub’, autoweek.nl, sportweek.nl, formule1.nl, gamer.nl, belegger.nl, playboy.nl, panorama.nl en revu.nl -opgeteld bij de uitgave van 25 tijdschriften- is SMM de enige uitgever in Nederland met de focus op de mannendoelgroep. Met een bereik van 15% van de Nederlandse mannenpopulatie is SMM een bepalende speler voor de mannendoelgroep op de online markt.

Uitgever Eric Ariëns: “De communicatielijnen worden korter, dicht op webredacties en developers waardoor we adverteerders en mediabureaus nog beter van dienst zijn. Bovendien past het in huis halen van de online sales uitstekend bij het feit dat de positie van AutoWeek op online gebied fors wordt uitgebreid”.

Share this post