Online26.06.2007

(Inter)active Marketing van Adidas


1182846281adidasstatement.jpg
1182846281adidasstatement.jpg

Dat met het motto van Adidas, Impossible is Nothing, niet te spotten valt bewijst de sportschoenen en kledinggigant in Tokio met dit billboard.

Weliswaar geen interactieve marketing online, maar toch erg actief en door de originaliteit hier ook het vermelden waard.

...

Verder lezen over adidas

Adidas koptelefoon met kunstlicht zonnecellen

Adidas is natuurlijk vooral bekend vanwege de sportkleding en -accessoires. En natuurlijk het prachtige verhaal van de twee broers uit Herzogenaurach. Tegenwoordig worden smartphones, muziek en de bijbehorende accessoire...

Gadgets17.08.2022

Adidas koptelefoon met kunstlicht zonnecellen

Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers

Jarenlang schreef ik met enige regelmaat over ruziënde smartphone fabrikanten die elkaar de rechtbank in jaagden vanwege (vermeende) schendingen van patenten. Apple en Nokia, Samsung en Apple… het zijn maar twee voorb...

Nieuws15.06.2022

Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers

Adidas vs. Puma; hoe een familieruzie twee grote sportmerken voortbracht

Ik moet toegeven dat ik in mijn jonge jaren, die inmiddels zo’n 35 jaar achter mij liggen, vooral Nike sneakers droeg. Adidas vond ik saai en Puma kwam al helemaal niet voor op mijn ‘sneaker shortlist’. Ik werd ech...

Nieuws29.09.2021

Adidas vs. Puma; hoe een familieruzie twee grote sportmerken voortbracht

En een dorp verdeelde!
Adidas 4DFWD​: een futuristische hardloopschoen met 3D-print technologie

Deze week lanceerde adidas de vernieuwde 4DFWD, een hardloopschoen op het snijvlak van sport en wetenschap dankzij de 3D-geprinte zool. Het merk ontwikkelde deze speciale ‘4D’-techniek in samenwerking met Carbon en i...

Gadgets06.05.2021

Adidas 4DFWD​: een futuristische hardloopschoen met 3D-print technologie

Droomsamenwerking: adidas en LEGO komen met exclusieve sneaker

LEGO-fans moeten wel enthousiast worden van de teaser die vandaag is geplaatst over de samenwerking met adidas. Al enige tijd ging het gerucht dat beide merken werkten aan een exclusieve sneaker en dat nieuws wordt nu be...

Lifestyle13.09.2020

Droomsamenwerking: adidas en LEGO komen met exclusieve sneaker

Adidas GMR: een smart zooltje dat voetbalschoppen telt

Waar je bij wearables meestal denkt aan armbanden en horloges, is er nu een wearable ontwikkeld die je op een heel andere plek bij je draagt: in je schoenen. Het zooltje maakt contact met je telefoon om het aantal schopp...

Gadgets10.03.2020

Adidas GMR: een smart zooltje dat voetbalschoppen telt

Hoe tech en sneakers een perfecte match zijn

Laatst kondigde Nike al aan met een app te komen waarmee jij je perfecte Nike-schoen gaat vinden. Niet door gewoon een winkel aan te bieden, maar door kunstmatige intelligentie te gebruiken om de schoen van je dromen bij...

Technology29.05.2019

Hoe tech en sneakers een perfecte match zijn

​Match made in heaven: samenwerking Adidas en Beyoncé

Ze brengt hit na hit uit, speelt in Hollywood films en heeft een groot aantal Grammy's op haar naam staan: superster Beyoncé zit niet stil. Ook op het gebied van fashion timmert ze hard aan de weg. Recentelijk heeft het...

Media08.04.2019

​Match made in heaven: samenwerking Adidas en Beyoncé

Verder lezen over YouTube

YouTube test weer Lite-abonnement, maar juich niet te vroeg

Weet je het Lite-abonnement van YouTube nog? Hiermee kon je tot vorig jaar voor maar 6,99 euro YouTube kijken zonder reclames.

Video18.10.2024

YouTube test weer Lite-abonnement, maar juich niet te vroeg

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Als AI je stem kan nadoen voor het inspreken van een advertentie dan is dat natuurlijk heel handig: scheelt je werk. Maar dan moet je wel weten dat het gebeurt.

Artificial Intelligence15.10.2024

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Alle nieuwe YouTube-video’s korter dan 3 minuten heten Shorts

YouTube is veel bezig met Shorts: recent heeft het bijvoorbeeld een picture-in-picture-modus toegevoegd en nu wordt het dus mogelijk om niet meer shorts van maar 60 seconden te maken: maar juist van drie minuten.

Video04.10.2024

Alle nieuwe YouTube-video’s korter dan 3 minuten heten Shorts

Eén van de meest gepushte streamingabonnementen wordt duurder

YouTube Premium wordt zowel voor solo-gebruikers als Family-afnemers duurder. Het geldt bovendien niet alleen voor YouTube Premium.

Video20.09.2024

Eén van de meest gepushte streamingabonnementen wordt duurder

YouTube wordt met Communities nu echt een social medium

YouTube wil meer de social media-kant op. Het introduceert Communities, een soort Facebook-groepen voor kanalen.

Social Media19.09.2024

YouTube wordt met Communities nu echt een social medium

Wat YouTube doet om AI-na-apers tegen te gaan

Al een nummer van fake-Drake gehoord? Reden voor het platform om nieuwe tools te introduceren om deepfakes te herkennen en tegen te werken.

Artificial Intelligence06.09.2024

Wat YouTube doet om AI-na-apers tegen te gaan

YouTube probeert minder schadelijk te zijn voor tieners: geen video’s over uiterlijk

YouTube hoopt ermee te voorkomen dat jongeren doomscrollen en urenlang video’s kijken waar ze psychische problemen door krijgen of deze verergeren.

Video05.09.2024

YouTube probeert minder schadelijk te zijn voor tieners: geen video’s over uiterlijk

Being Digi-Sapiens: documentaire over de veranderende relatie tussen mens en technologie

Huawei en Discovery Channel hebben een speciale documentaireserie gemaakt over de toepassingen van moderne technologieën in ons dagelijks leven, getiteld 'Being Digi-Sapiens'. In drie afleveringen reist de Zweedse techblogger, robotica-expert en YouTuber Simone Giertz door vijf Europese landen om te laten zien hoe technologie ons dagelijks leven verandert. Ze maakt digitale innovaties toegankelijk voor een breed publiek, waardoor deze vooruitgang herkenbaar wordt.

Tech in Asia25.07.2024

Being Digi-Sapiens: documentaire over de veranderende relatie tussen mens en technologie