Producten met een hoge Wouw-factor zijn vanaf deze week te winnen op Wouzer.nl. Iedere week worden er 6 producten getoond, als bezoeker kan je een van die producten winnen door ze alle 6 te bekijken en je e-mailadres achter te laten.
“Het is heel simpel en er zijn geen ‘kleine lettertjes’”, aldus Xander Bik, een van de mensen achter wouzers.nl. “Wij kunnen dit doen doordat fabrikanten ons betalen om hun producten te vertonen. We verkopen geen emailadressen door. Het is makkelijk en eerlijk, het enige wat je hoeft te doen is de zes wouzers van de week bekijken.”
“We waren op zoek naar een vernieuwende vorm van reclamemaken, waarbij de reclame een positief effect heeft voor alle betrokken partijen. Bij Wouzers is dat zo. Ga maar na: consumenten kunnen heel eenvoudig leuke prijzen winnen. Adverteerders hebben een directe en gegarandeerde ‘vertoning’ bij de consument. Iedereen moet namelijk alle zes producten bekijken. Tot slot worden wij als reclamemakers er ook wijzer van. Het mes snijdt dus aan meerdere kanten.”
Deze week zijn een Nintendo Wii, een iPod Video, een 18 karaats Nokia, een bezoekje voor acht personen aan het Dolfinarium, voor 100 euro boodschappen doen en een helikopter rondvlucht te ‘winnen’.