Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
De Stichting Internetreclame (STIR) heeft twee nieuwe bestuursleden. Gert Jaap Schoppink van ilse media en Martijn van Delft van de Nederlandse Publieke Omroep zijn door de STIR leden gekozen en zullen per 1 juni 2007 tot het bestuur toetreden. Zij vervangen Lianne van der Kruk, aftredend voorzitter en Martijn Brinkhoff, aftredend penningmeester. Van der Kruk en Brinkhoff hebben beide ruim 2 jaar zitting gehad in het STIR-bestuur
Lianne van der Kruk, sinds de oprichting betrokken bij STIR: “Ik kijk met trots terug op een aantal jaren waarin we veel bereikt hebben voor online media. STIR is met zijn vijftig leden inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke partij in de mediawereld. Het is een uitdaging voor de nieuwe bestuursleden om de positie die STIR heeft verovert te verankeren en verstevigen. Ik wens Gert Jaap en Martijn, maar natuurlijk ook de zittende bestuursleden, heel veel succes in de komende periode.”
Martijn van Delft ziet zijn aanstelling in perspectief met de andere mediaonderzoeken: “De publieke omroep is al sinds de oprichting van STIR nauw betrokken bij het onderzoek en is tevens een van de grotere participanten. We zijn mede-oprichters van SKO en RAB, die het kijk- en luisteronderzoek beheren. Vanuit mijn functie als Hoofd Kijk- en Luisteronderzoek maak ik deel uit van de besturen van deze stichtingen en vanuit het STIR-bestuur zal ik de dialoog tussen de Nederlandse mediaonderzoeken een stuk op weg kunnen helpen in de richting van een ongetwijfeld crossmediale toekomst.”
Het STIR-bestuur bestaat naast de nieuwe leden uit Jeroen Cnossen (PCM Uitgevers), Phileas Fox (Adfactor) en Joost Phoelich (Autoscout24). Binnenkort zal het bestuur een nieuwe voorzitter, penningmeester en secretaris kiezen.
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022
8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie
Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merkVerder lezen over Dutchcowboys
Online22.02.2022
Inflatie is torenhoog: is het slim om te beleggen in crypto’s?
Vacatures11.10.2018
Eenvoudig online vacatures plaatsen op DC Vacatures
advertorialNieuws24.07.2018
7 keer komkommernieuws van de bovenste plank
Online31.12.2017
De DC Yearly van 2017
Online31.12.2016
De DC Yearly van 2016
De 10 best gelezen artikelen op Dutchcowboys van 2016!Vacatures29.05.2016
Schrijf je in voor de DC Vacatures nieuwsbrief!
Online25.05.2016
DC Deals: Relevante aanbiedingen met flinke korting via Dutchcowboys
Vacatures29.01.2016
DutchCowboys lanceert nieuw platform voor vacatures: DC Vacatures
Verder lezen over Reclame
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023