De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KPN gaat op korte termijn, binnen 1 à 2 jaar, stoppen met de andere merknamen en de focus leggen op het merk KPN. Hierdoor gaan er een aantal bekende namen zoals XS4All, Telfort en Yes Telecom verdwijnen.
KPN wil als KPN een onbetwiste kwaliteitsprovider worden met de beste diensten, klantenservice en netwerken. Ze hebben met het KPN-merk de ambitie alle klantengroepen in de verschillende segmenten te gaan bedienen, van voordeeldiensten tot premium diensten.
Het merk KPN
Daarom gaat KPN alle focus leggen op het KPN-merk met gecombineerde diensten voor Nederlandse huishoudens en bedrijven. Om uitvoering te geven aan deze strategie, zullen ze in de loop van 2019 en 2020 het KPN-merk aanvullen met alle sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom.
Klanten merken niks
Voor klanten van deze merken verandert er niets. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk. Ofwel contacten zullen gewoon doorlopen men zal alleen op termijn klant van KPN worden.
Focus
“Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom,” aldus Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN. “Hierdoor zijn we in staat om consumenten en ondernemers een nog betere gebruikerservaring te bieden met toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten. We starten bijvoorbeeld in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.”
Verder lezen over KPN
Mobile18.11.2024
We gaan nu naar telefoonloze telefoonwinkels zonder personeel
Online18.06.2024
Internet thuis wordt dit jaar weer duurder
Mobile04.12.2023
Terugblik: Pocketline Swing was voor velen de eerste mobiel
Cybercrime28.11.2023
Veel MKB-bedrijven denken niet interessant genoeg te zijn voor cybercriminaliteit
Wrong!Mobile10.11.2023
KPN Teletolk voor doven en slechthorenden gaat door
Nog minimaal tot eind 2028Gaming07.11.2023
NVIDIA GeForce NOW komt naar KPN glasvezel en 5G abonnees
Nieuwe gamestreaming bundel wordt begin 2024 gelanceerdGaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Online09.10.2023
KPN bereidt 4 Gbit internet abonnement voor
Voor iedereen die 1 Gbit/s te ‘langzaam’ vindtVerder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023