DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Laat je je boodschappen liever thuis bezorgen dan er zelf op uit te gaan? En wil je niet lang wachten omdat je al honger hebt. Dan kun je nu terecht bij Snellesupers.nl. Dit is een vergelijkingswebsite voor snelle boodschappen bezorgservices zoals Gorillas en Flink. In één opslag kun je het overzicht zien welke snelle supers er in je plaats actief zijn.
Snellesupers.nl brengt Nederlandse flitsbezorgers in kaart
Snellesupers.nl brengt helderheid in de snel groeiende markt van snelle boodschappenbezorging. De website vergelijkt Nederlandse flitsbezorgers zoals Gorillas, Flink, Getir en Zapp en toont actuele informatie als bezorggebied, minimum bestelbedrag, bezorgkosten, openingstijden en bezorgtijd. Flitsbezorgers zijn supermarkt bezorgservices die de boodschappen binnen 10 tot 20 minuten bezorgen. Vanuit magazijnen rondom de stad worden orders razendsnel verwerkt en met een e-bike of e-scooter bij de klant thuisbezorgd.
Duidelijkheid over snelle boodschappenservices
Het aantal flitsbezorgers in Nederland neemt in rap tempo toe. Na de komst van het Duitse Gorillas in maart van dit jaar volgden ook Flink (eveneens Duits), Getir (Turks) en Zapp (Brits). Snellesupers.nl wil de Nederlandse consument duidelijkheid bieden over flitsbezorging. Nu flitsbezorgers hun bezorggebied in snel tempo uitbreiden en steeds meer buitenlandse partijen toetreden tot de markt is er behoefte aan een duidelijk overzicht.
De website kijkt niet alleen naar de nieuwe 10-minuten-bezorgdiensten, maar ook naar bestaande bezorgplatforms als Uber Eats en Deliveroo en reguliere supers als Albert Heijn en Jumbo. Daarnaast toont Snellesupers.nl ook actuele informatie over buitenlandse partijen zoals Bolt, Cajoo, Dija en Weezy die hun service mogelijk in Nederland gaan uitrollen.
Snel groeiende markt
In Nederland zijn er op dit moment 4 flitsbezorgers actief: Gorillas (10 steden), Flink (13 steden), Zapp en Getir (beide alleen Amsterdam). Verschillende buitenlandse partijen hebben hun oog ook al op Nederland laten vallen voor toekomstige uitbreiding. Met name de jonge doelgroep maakt gebruik van deze snelle boodschappen bezorgservices. Recent onderzoek van Simon-Kucher toont aan dat vier op de tien inwoners van Amsterdam en Rotterdam de boodschappen al eens hebben laten bezorgd door een flitsbezorger. Investeerders steken dan ook veel geld in deze bedrijven. Bloomberg meldt dat het Duitse Gorillas met een nieuwe investeringsronde 1 miljard gaat ophalen. Met deze invsetering heeft het bedrijf een waardering van 3 miljard dollar. Eerder haalden ook Getir (1 miljard dollar), Flink (240 miljoen dollar) en Zapp (100 miljoen dollar) al veel geld op bij investeerders.
Verder lezen over Food
Gadgets12.09.2024
5 manieren om voedselverspilling tegen te gaan
Technology11.09.2024
Crikorama verkozen tot winnaar James Dyson Award 2024
zelf krekels kweken!Lifestyle17.06.2024
Zo haal je magnesium uit je voeding
Online14.06.2024
De drie meest bedenkelijke ‘kwaliteiten’ van comfortfood!
Nieuws13.05.2024
Hoe crashdiëten en light-producten averechts lijken te werken
Geen alternatieven voor gezond eten, weinig snoepen en regelmatig bewegenCoffee corner05.03.2024
Douwe Egberts oudste spaarprogramma van Nederland wordt 100 jaar
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Gadgets16.01.2024
Domino’s DxB: een e-bike met ingebouwde pizza-oven
Het is wel nog een demo-modelVerder lezen over Online Shop
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online30.07.2024