De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, maandag 28 november 2016.
Sint shopt het liefst doordeweeks online
De pepernoten en chocoladeletters liggen al ruim 2 maanden in de winkel. En nu de goedheiligman er zelf ook is, gaan de meeste Nederlanders zich weer bezighouden met de sinterklaasinkopen. Uit onderzoek van Criteo blijkt dat ruim twee op de drie (69 procent) Nederlanders al een paar weken van tevoren aankopen doen. Deze aankopen we (57%) dan het liefst doordeweeks om lange rijen aan de kassa’s in de weekenden te vermijden.
Gigantische sinkhole in Japan is terug
Nog geen twee weken geleden zagen we beelden voorbij komen van een gigantische sinkhole in Japan. Verbazingwekkend genoeg was het enorme gat binnen een kleine week alweer gemaakt. Maar helaas! We hebben te vroeg gejuicht, het gat is helaas op bepaalde plekken weer opnieuw aan het zinken. Hieronder zie je hoe het eerste gat eruit zag en gerepareerd werd.
Trust the Force
Rogue One: A Star Wars Story is vanaf 14 december in de bioscoop te zien. Bij Pathé is dat in; 2D, 3D, Dolby Atmos 3D en IMAX 3D. In Nederland zijn er in de voorverkoop inmiddels al tienduizenden kaarten verkocht.
Rogue One: A Star Wars Story vertelt het verhaal van van een groep helden die in roerige tijden moeten samenwerken om de plannen voor Death Star, het ultieme vernietigingswapen, te stelen van het oppermachtige Keizerrijk. En in deze laatste trailer is de boodschap duidelijk: “Trust the Force.”
Europol in actie tegen namaakspul
Europol heeft meer dan 4.500 domeinnamen in beslag genomen voor de verkoop van namaakproducten.
Het was alweer de zevende editie van ‘Operation In Our Sites.’ Op de websites en marktplaatsen werden luxe goederen, sportkleding, elektronica, farmaceutische producten en andere nep-producten verkocht.
Evenals andere onderdelen van cybercrime is ook hier is bewustwording erg belangrijk. Daarom is Europol de “Don’t F***(ake) Up” campagne gestart.
Nickelodeon 24 uur bij Ziggo
Vanaf 8 december is Nickelodeon iedere dag weer 24 uur te zien via Ziggo, op kanaal 29. Zo maakt Viacom International Media Networks vandaag bekend. Op het 24 uurs-kanaal, dat voor alle digitale Ziggo-abonnees beschikbaar is, is een mix te zien van populaire internationale Nickelodeon-shows.
Ondermeer De Thundermans, SpongeBob SquarePants, School of Rock maar ook Nederlandse producties als De Ludwigs, Joy & Bart en Cool Factor. En in de avond Big Time Rush, Zoey 101 en Drake & Josh. Na 00.00 uur zijn er “shows van vroeger” te zien. Waaronder: Ren & Stimpy, Rugrats (Ratjetoe), Angry Beavers (Boze bevers) en Kenan & Kel.
Geweldige fotoserie met Range Rover in Noorwegen
Land Rover en het fotobureau Magnum Photos presenteren in de fotoserie ‘Ultimate Vistas’ adembenemende landschappen op aarde. In de eerste serie onthullen Land Rover en de gerenommeerde fotograaf Jonas Bendiksen prachtige locaties in Noorwegen, die bereikt zijn met de Range Rover.