De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
AXE jaren wil al jaren via de vele campagnes ons doen laten geloven dat dit ‘de deo’ is waar vrouwen direct op afkomen. In alle commercials van AXE zien we vaak een nietsvermoedende man terug die door middel van een AXE product de meest exotische vrouwen op zich af ziet vliegen. Try before you die zou je als man haast zeggen. In 2012 kwam AXE grootschalig in het nieuws door de AXE Anarchy actie waarbij mensen spontaan begonnen te zoenen op straat. Uiteindelijk is de geur teruggetrokken.
Inmiddels heeft AXE een nieuwe campagne bedacht waarbij je het ‘social effort’ van je vrienden op social media kan checken. De meter geeft weer of een persoon teveel zijn best doet of dat hij/zij ‘in the clear’ zit. In onderstaande video is een uitleg over de campagne gegeven.
Zelf je social effect checken?
Via deze link kun je je eigen social effort checken. Zit je ‘in the clear’ of doe je juist te hard je best?
En eigenlijk doen ze nog een ding heel erg goed bij AXE, ze zijn orgineel genoeg om veel exposure via blogs en sociale media te krijgen, ook bij ons. Axe stuur maar een overdoos op, weten we gelijk of ze het ook allemaal bij houden. Hoe ‘clear’ kun je zijn …
Verder lezen over AXE
Advertising15.01.2016
AXE gooit het roer om met nieuwe commercial
Find Your Magic!Online07.12.2013
Axe: Jordi Ollebek nieuwe Nederlandse Astronaut
Online29.11.2013
Axe Apollo Space Academy: Jongensdroom binnen handbereik voor 3 Nederlanders
Online21.01.2013
Axe stuurt jongeren de ruimte in
Social Media14.10.2011
De #wordfeud battle continues
Video26.03.2011
Engelen vallen op aarde
Video11.02.2011