De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vandaag lanceert Yippie! zijn gratis mobiele app, waarmee consumenten zelf de macht in handen krijgen. Met de app zijn ze namelijk online en in de winkelstraat altijd op de hoogte van de beste aanbieding. Na een succesvolle testfase bij de Media Markt in Hoofddorp is de dealmaker-app nu beschikbaar voor iOS en Android. Niet langer is het aanbod van de winkels leidend, maar de vraag van de consument.
App
Het is een app die veel functies combineert. De consument kan in de winkelstraat op zoek gaan naar de beste deal. Retailers weten ook waar consumenten naar zoeken, zodat ze hier indien gewenst hun aanbiedingen op aan kunnen passen. En ook vergelijkt Yippie! prijzen.
Deal
Met de app scan je de barcode van een gewenst product in een winkel, waarmee je aangeeft open te staan voor een deal. Direct ontvang je gewone of dynamische aanbiedingen van zowel nabijgelegen fysieke winkels als online winkels. De aanbiedingen worden geordend in een overzicht, waarna je de zelf de deal kan kiezen die het beste aansluit op jouw persoonlijke wensen.
Prijsvergelijkers
De oude prijsvergelijkers bieden geen uitkomst meer. Offline shops hebben nooit echt meegedaan, en online shops betalen te veel geld omdat ze tegen elkaar op moeten bieden voor de beste plek. Die hoge kosten berekenen ze door aan de consument waardoor er weinig marge overblijft voor scherpe aanbiedingen.
“Retailers zijn dit echt zat. De beste deal staat vaak op pagina twee, waar niemand kijkt, dat vinden velen ronduit misleidend.”
Coupon
Nadat er een deal is gesloten wordt er in de app een coupon vrijgegeven die verzilverd kan worden bij de kassa of in de checkout van de online shop.
Verder lezen over App
Online21.11.2024
Innovatie in herinneringen: Fotoboeken van byPaper met Augmented Reality
Online20.11.2024
Shazam heeft al 100 miljard nummers voor ons opgezocht
Gaming18.11.2024
Zo speel je Pokémon TCG Pocket in Nederland op je telefoon
Startups11.11.2024
ChatLicense wint Global Impact Challenge van Singularity University en SYNC Ithra
Mobile30.08.2024
Telegram in de problemen: dit is er allemaal gaande
Online15.08.2024
Sonos gaat na dramatische app-update misschien terug naar de oude app
Gadgets15.08.2024
Summergadgets giftguide: de leukste gadgets voor de zomer
Mobile15.08.2024
Apple buigt voor de EU-regels: Spotify mag aanbiedingen tonen
Verder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Verder lezen over Retail
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Marketing06.05.2024
Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing
maar de website kan vaak beterDC Business22.02.2024
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar
Lifestyle18.02.2024
Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?
Marketing01.02.2024
Onderzoek: veel consumenten bezorgd over het geven van persoonlijke gegevens aan retailers
Online19.01.2024
Google Cloud komt met nieuwe generatieve AI-technologie voor retailers
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinDC Business13.12.2023