Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Zoals van de zomer al het gerucht ging, binnenkort komen er (eindelijk) advertenties op Snapchat. Dat bevestigde Evan Spiegel, de 24-jarige co-founder en CEO van Snapchat tijdens de Vanity Fair New Establishment Summit. “Gebruikers gaan snel de eerste advertenties zien op Snapchat” vertelde hij tegen Katie Couric, die de discussie samen met oud-burgemeester Bloomberg modereerde. Evan voegde hieraan toe “We denken dat ze ‘pretty cool’ zijn”.
De advertenties zullen deel uit maken van Snapchat’s Stories en zullen optioneel zijn, gebruikers kunnen er voor kiezen om er naar te kijken, maar ze kunnen ze ook overslaan. Het lijkt erop dat de advertenties niet de normale berichten zullen onderbreken, maar dat het slechts een toevoeging is van ‘Our Story’.
Omdat Snapchat minder informatie van gebruikers verzameld dan netwerken zoals Twitter en Facebook, zullen de advertenties niet specifiek op de gebruikers gericht zijn.
Wanneer we de advertenties kunnen verwachten vertelt het verhaal tot op heden niet. Snapchat werd in augustus nog op een waarde van 10 miljard geschat, er was toen nog geen verdienmodel.
Verder lezen over Snapchat
Social Media07.11.2024
Worden sociale media straks net zoals drank?
Gadgets29.10.2024
Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit
Social Media09.10.2024
Probeer wraakporno maar eens offline te krijgen
Social Media03.10.2024
Snapchat zou geld belangrijker vinden dan afpersing van tieners
Social Media17.09.2024
Snapchat test een versimpelde versie van de app en introduceert nieuwe AR-bril
Social Media27.08.2024
Familie klaagt app aan voor niet optreden tegen pestkoppen
Social Media12.08.2024
Instagram maakt digitale landkaart waarop volgens zien waar je bent
Social Media07.08.2024