De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Tijdens het Mobile World Congress liet ALCATEL ONETOUCH zich van een goede kant zien. Als de snelst groeiende van de top tien mobiele telefoonfabrikanten ter wereld was het ook niet anders te verwachten. Als je bedenkt dat ALCATEL ONETOUCH een enorm bereik heeft in zowel Afrika als Zuid-Amerika, is dit een logische ontwikkeling. Met het doel om een ruime doelgroep te voorzien van eenvoudig te gebruiken apparaten, met technologieën die mensen het hardst nodig hebben, werd er tijdens dit enorme event een breed assortiment aan producten gelanceerd.
Waar de meeste merken tijdens het Mobile World Congress 2 à 3 producten lanceren, lanceerde ALCATEL ONETOUCH er zo’n 12. Op deze manier kan ALCATEL ONE TOUCH voorzien in een brede vraag van de doelgroep. Design, innovatie en kwaliteit zijn dan ook de belangrijkste aspecten in de ogen van ALCATEL ONETOUCH. Verwachtingsmanagement is iets wat het merk goed doorvoert. Er wordt gekeken naar waar de doelgroep waarde aan hecht en hier spelen ze maar al te graag op in.
In verschillende productcategorieën verschenen compleet nieuwe lijnen. De nieuwe telefoons uit de POP S-familie zijn hier een goed voorbeeld van. Met de POP S3, POP S7 en POP S9 volgt ALCATEL ONETOUCH de POP-serie van vorig jaar op. Een groot verschil is dat de telefoons uit de nieuwe POP S-lijn worden ondersteund door 4G.
Wat opvalt aan de nieuwe producten van ALCATEL ONETOUCH is het design. Hier is veel aandacht aan besteedt en dat zie je goed terug. Ook de variatie is groot, niet alleen in producten, maar ook in accessoires. Hoesjes in verschillende soorten, maten en kleuren zorgen ervoor dat je je device een persoonlijke touch kunt geven.
Al met al een enorme keus en voor veel vraag is er aanbod. Door de diversiteit van het aanbod is de doelgroep die ALCATEL ONETOUCH kan bedienen groot.