De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Whatser – de mobiele app waarmee vrienden hun hotspots delen – kondigt vandaag een samenwerking aan met Heineken Nederland waardoor horecagelegenheden die Heineken Extra Cold serveren nu beter vindbaar zijn. Heineken Extra Cold is tapbier dat op 0 graden wordt geserveerd en getapt wordt uit bevroren tapkranen. Gebruikers die in Whatser de Heineken Extra Cold collectie volgen, momenteel ruim 1.600 zaken, kunnen zo altijd de dichtstbijzijnde kroeg vinden met ijskoud bier. Daarnaast zal bij een suggestie van een vriend voor een mooie kroeg in de buurt ook meteen duidelijk zijn of dit café Extra Cold serveert.
Michiel Verberg, een van de oprichters van Whatser: “Niet alleen de hotspots van je vrienden behoren tot de informatie die de stad persoonlijker maken, maar ook de wetenschap over waar je favoriete merk te verkrijgen is. De samenwerking met Heineken is een mooi voorbeeld van hoe merken op een relevante manier aanwezig kunnen zijn binnen Whatser.”
“Heineken is altijd opzoek naar nieuwe manieren om de vindbaarheid van onze producten te vergroten. Door de samenwerking met Whatser hebben we het voor de liefhebber van Heineken Extra Cold nu nog makkelijker gemaakt een leuke kroeg te vinden met je favoriete bier, waar je dan ook bent in Nederland,” aldus Ralph Rijks, marketing manager van Heineken.
Verder lezen over App
Mobile30.08.2024
Telegram in de problemen: dit is er allemaal gaande
Online15.08.2024
Sonos gaat na dramatische app-update misschien terug naar de oude app
Gadgets15.08.2024
Summergadgets giftguide: de leukste gadgets voor de zomer
Mobile15.08.2024
Apple buigt voor de EU-regels: Spotify mag aanbiedingen tonen
Lifestyle05.08.2024
Hoe maak je optimaal gebruik van een zit sta bureau?
Automotive13.06.2024
8 redenen om de Q-Park parkeerapp te gebruiken
Mobile23.05.2024
Spotify ziet er anders uit: dit is wat er is veranderd
Mobile22.05.2024
WhatsApp helpt je in de strijd tegen veel te veel meldingen
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017