De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Zo’n 3 maanden geleden opende T-Mobile een online forum speciaal voor klanten. Sindsdien zijn er op het forum gemiddeld 12.000 unieke gebruikers per maand en zijn er ruim 850 discussies over uiteenlopende onderwerpen gestart.
Door in te loggen op ‘My T-Mobile‘ kunnen klanten op het forum met elkaar in discussie en eenvoudig vragen, opmerkingen en/of klachten over toestellen en diensten kwijt.
Alexander Hamel, Directeur Klantenservice van T-Mobile in Nederland: “Het succes van het iPhoneblog was voor ons aanleiding om met een volwaardig klantenforum verder te gaan. We zijn blij verrast met het hoge aantal reacties, de serieuze toon van de discussies en het feit dat klanten elkaar echt helpen. En het forum stelt ons in staat snel in te spelen op eventuele klachten en onze service blijvend te verbeteren.”
Verder lezen over Odido
Gadgets01.08.2024
De OPPO Pad Neo is nu verkrijgbaar in Nederland
in samenwerking met OdidoOnline29.11.2023
Hier kon je op wachten: Odido komt ook met multi-gigabit glasvezel
Na KPN en Delta kon die andere grote glasvezelprovider niet achterblijvenMobile05.09.2023
T-Mobile is niet meer: heet nu Odido
En gaat vol op de klantDC Business04.04.2023
Alles wat je moet weten over SD-WAN
DC Business20.03.2023
Fietsen kan veiliger met deze IoT-oplossing
Mobile01.03.2023
Nederland heeft drie van ’s werelds beste mobiele netwerken
Soms is het fijn om en klein land te zijnMedia02.02.2023
Must see: De Samsung Galaxy S23 augmented reality experience
Mobile01.01.2023