Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Afgelopen maandagmiddag was er opnieuw veel animo voor Mobile Monday, de gratis netwerkbijeenkomst over mobiele ontwikkeling die sinds 2007 eens in de 3 maanden georganiseerd wordt.
Dit keer geen programma met veel grote sprekers maar een veelvoud aan Pecha-Kucha presentaties: korte pitches van enthousiastelingen uit de industrie. De veelvoud aan sprekers maakte dat de aandacht menig moment afdwaalde, en keynote spreker Gerd Leonard die als laatste geprogrameerd stond op extreem positive reacties uit de zaal kon rekenen. Toegegeven, zijn verhaal over de waarde van merksympathie door als merk een vertrouwensrelatie met je klanten op te bouwen was inspirerend, maar verre van nieuw.
Cowgirl / Twitterfan @Wilg was ook bij Momo aanwezig en maakte een aantal zeer originele schetsen van het event. Kijk verder op Dutchcowgirls.