Unox introduceert vandaag een Snapchat ‘lens’ met een oranje tintje. Nederlandse gebruikers kunnen op deze koude dag een kroon dragen op hun foto’s en video’s. De Unox-kroon is de eerste camera-lens van Snapchat...
Unox introduceert vandaag een Snapchat ‘lens’ met een oranje tintje. Nederlandse gebruikers kunnen op deze koude dag een kroon dragen op hun foto’s en video’s. De...
Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Die onderdeel uitmaken van een rijke traditie aan betrouwbaarheid, die zelden tot nooit in een verkeerd daglicht komen en waar mensen...
Vandaag is het weer Valentijnsdag. Voor de een is het dé dag van de liefde. Een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, kaarten en...
Afgelopen week stond natuurlijk voor de Nederlandse muziekliefhebber in het teken van de 19e editie van De Vrienden van Amstel Live. Het evenement met optredens van onder...
We bevinden ons nu midden in het tijdperk van de klant. Klanten zijn steeds machtiger en kiezen zelf hoe en waar ze in contact treden met de merken waarvan ze producten...
Transavia zag dat via de mail nepvouchers voor een Transaviaticket als prijs werden rondgestrooid (“hoera, u heeft een reis gewonnen” of soortgelijke kreten), waarbij...
Een goed merk is goud waard, zo heeft het verleden al talloze malen bewezen. Het is inmiddels al een tijdje goed mogelijk om ook echt een prijskaartje aan een merk te...
Het ontwikkelen van een perfect logo is ontzettend lastig. Het moet bij je bedrijf passen, er goed uitzien en ook nog eens tijdloos zijn. Toch veranderen logo's vaak naar...
Als u online-marketeer bent, verzint u vast wel eens leuke logo’s en dergelijke voor klanten. Wees u er van bewust dat bekende merken beter beschermd worden door de wet...
Studenten van de Universiteit van Amsterdam hebben de Nederlandse finale van Brandstorm gewonnen, de internationale marketing-competitie van L’Oréal. De winnaars...
Lezen is eigenlijk het allereerste dat we leren op de basisschool nadat we uitgespeeld zijn aan de zandtafel en twee jaar lang poppetjes van de maand hebben getekend. Het...
Suit Supply is een nieuwe campagne gestart die weer voor de nodige ophef zorgt via ondermeer sociale media. In de nieuwste campagne, genaamd Toy Boy, worden mannelijke...
Product designer Marco Schembri heeft een aantal bekende logo's aangepast en laten zien hoe deze eruit zien als ze beïnvloed zijn door hun eigen product. Het logo van...
Het is International LEGO Day. Dat vieren we in dit artikel over de geschiedenis, het heden en de toekomst, plus onze favoriete LEGO-sets.
Dat een NL-Alert een alarmmiddel is voor noodsituaties, weten de meeste mensen inmiddels wel. Dat je bij het ontvangen van zo'n alert actie moet ondernemen is ook steeds...
De tijd van de welbekende lijstjes breekt weer aan. Zo heeft de Nederlandse supermarktklant Bolletje uitgeroepen tot Merk van het Jaar. Calvé en Pampers nemen de tweede en de derde plek in. Dit is tijdens de jaarbijeenk...
De tijd van de welbekende lijstjes breekt weer aan. Zo heeft de Nederlandse supermarktklant Bolletje uitgeroepen tot Merk van het Jaar. Calvé en Pampers nemen de tweede...
Instagram is hot. Dat wisten de ruim 400 miljoen maandelijks actieve gebruikers natuurlijk al lang, maar bedrijven zien ook steeds vaker de meerwaarde in van Instagram...
We kennen ze allemaal wel, de 'realfake' producten die ons worden aangesmeerd in vakantielanden en bij toeristische trekpleister. Zo werd er tijdens mijn bezoek aan toren...
De meeste grote publieke bedrijven hebben inmiddels een webcare team dat vragen en klachten van consumenten beantwoord. Dat klinkt als iets goeds, maar in de praktijk kan...
Tijdens het congres Facebook Marketing 2015 gaf Kirsten Jassies, social business entrepreneur en blogger, een lezing over de 10 geboden voor merken op Instagram. ...
Het is alweer tien jaar geleden dat WPP en Millward Brown de BrandZ Top 100 meest waardevolle internationale merkenlijst lanceerde. In die tijd steeg de waarde van de 100...
Brandstorm is de wereldwijde marketinggame van cosmeticaconcern L’Oréal, waar dit jaar studenten van 360 universiteiten uit 45 landen aan deelnemen. Afgelopen week...
De manier waarop jij je bedrijf presenteert, is bepalend voor je succes. De naam van je bedrijf is belangrijk. Daarom kies je die met veel zorg. Je werkt hard om een...
Edelman presenteerde gisteren de lokale Brandshare-resultaten. Het is de tweede editie van dit jaarlijkse onderzoek en hiermee wil het bedrijf inzicht bieden in de...
De hamvraag voor veel bedrijven en startups. Welke factoren kunnen we optimaal inzetten om een merk op een juiste wijze te positioneren? In onderstaande SlideShare...
Drie jaar lang gold Apple als 's werelds meest waardevolle merk, maar met een verlies van 20% in merkwaarde ten opzichte van vorig jaar (nu $ 148 miljard) is het merk...
Met bijna 3 miljoen abonnees is Red Bull het populairste merk op YouTube. De nummer 2 (PlayStation) heeft bijna een miljoen minder abonnees.
Wanneer gekeken wordt naar aantallen volgers, zijn The Ellen Show en National Geographic met meer dan 3 miljoen volgers de populairste "merken" op Instagram.De nummers 3...