Media06.10.2015

Pepsi Perfect uit Back to the Future II op 21 oktober beschikbaar


In gelimiteerde oplage!

Marty McFly (Michael J Fox) reist in Back to the Future Part II naar de toekomst, 2015 om precies te zijn. In de film, die uitgebracht werd in 1989, hebben ze een wereld geschetst met zelf-strikkende schoenen, rehydrating pizza’s en de nog altijd erg populaire hoverboard. Maar ook een met Pepsi. Zoals te zien in onderstaande video.

Toen Pepsi destijds te zien was in deze film klassieker heeft met er zeker niet op gerekend dat ze ruim twee decennia later hier nog op in kunnen haken. En toch is dat precies wat er deze maand te gebeuren staat.

Pepsi Perfect, hetgeen we Marty McFly zien bestellen in bovenstaande video, wordt nu ook een echt product. Er zal een gelimiteerde oplage beschikbaar komen van 6.500 flesjes en deze zijn beschikbaar vanaf 21 oktober, de dag waarop Marty en Doc Brown aankomen in de toekomst. De Perfect flesjes kosten $20,15.

Door de gelimiteerde oplage is de verwachting dat verzamelaars hier zeker meer voor dollars of euro’s voor overhebben.

Hieronder de nieuwe Pepsi Perfect commercial. Met in de hoofdrol de fles die er hetzelfde uitziet als in de film.

Verder lezen over Movie

4 redenen om uit te kijken naar de film A Complete Unknown

De film is nog niet uit, maar we kunnen al veel redenen bedenken om A Complete Unknown toch te kijken. Dit zijn er vier.

Entertainment26.07.2024

4 redenen om uit te kijken naar de film A Complete Unknown

Ook als je niet van Bob Dylan houdt
Inside Out 2 is succesvolste animatiefilm ooit

Het is de beste animatiefilm ooit. Althans, als we kijken naar wat Inside Out 2 tot nu toe heeft opgebracht.

Entertainment25.07.2024

Inside Out 2 is succesvolste animatiefilm ooit

5 redenen om naar Twisters te gaan in de bios

Twisters draait in de bios en hoewel het klinkt als een soort Scary Movie-achtige film over twee zussen die knettergek zijn, is het toch echt de opvolger van Twister.

Entertainment23.07.2024

5 redenen om naar Twisters te gaan in de bios

Nieuwe Joker: Folie À Deux-trailer toont strijdlustige Harley Quinn

"Terwijl hij worstelt met zijn dubbele identiteit, stuit Arthur niet alleen op ware liefde, maar vindt hij ook de muziek die altijd al in hem zat." Dit is Joker: Folie À Deux trailer 2!

Entertainment23.07.2024

Nieuwe Joker: Folie À Deux-trailer toont strijdlustige Harley Quinn

Nieuwe Beetlejuice Beetlejuice-trailer is heel Wednesday

Lydia wordt nog altijd achtervolgd door Beetlejuice, die een fijn schepje bovenop de ellende komt doen wanneer iemand drie keer zijn naam zegt.

Entertainment22.07.2024

Nieuwe Beetlejuice Beetlejuice-trailer is heel Wednesday

Filmtrailers en recaps geven veel te veel weg

De nieuwe trend in de wereld van filmtrailers, maar zelfs recaps in series, is dat alles wordt weggegeven. Waar is de prikkel?

Entertainment19.07.2024

Filmtrailers en recaps geven veel te veel weg

De Alien-franchise is terug met next level facehuggers

Alien: Romulus draait heel binnenkort in de bioscoop en daarom is nu de laatste trailer uitgebracht.

Entertainment19.07.2024

De Alien-franchise is terug met next level facehuggers

Microsofts nieuwe Xbox-controller is de kont van Deadpool

We dachten dat de popcornbak gek was, maar er is nu zelfs een Xbox-controller in de vorm van de kont van Deadpool. 

Gaming17.07.2024

Microsofts nieuwe Xbox-controller is de kont van Deadpool

Verder lezen over Pepsi

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Als je de sfeer van het moment totaal lijkt te missen en als brand een reclamecampagne dropt met daarin een it-girl (in dit geval Kendal Jenner, telg van de Kardashian-familie) die een potentieel explosieve situatie oplo...

Advertising05.04.2017

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Commercial valt niet lekker
Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Coca-Cola zette namen op hun flesjes en dat zorgde voor een enorm succes. Nu is Pepsi aan de beurt voor een leuk verpakking idee en zij komen deze zomer met de PepsiMoji-campagne. Say it with Pepsi Emojis zijn hotter d...

Advertising23.02.2016

Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Pepsi MAX komt met een nieuwe campagne gericht op muziek, sport en technologie. Het frisdrankje wil hiermee dichter bij de leefwereld van de Pepsi fans komen, die wanneer er iets onverwachts gebeurt, nog spannender wordt...

Marketing29.04.2015

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Inventief potje voetbal in Barcelona gecreëerd met de speciale LED-lichten​
Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

De Londense designers en filmmakers van HarrimanSteel kregen van Pepsi de opdracht om een originele video te maken voor de jaarwisseling. Het creatieve bedrijf kreeg het lumineuze idee om dit eens te gaan doen met 2014...

Marketing12.01.2015

Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

Chain reaction #livefornow
Gas geven met contentmarketing

Klanten worden steeds slimmer. Ze accepteren slechte advertenties steeds minder. Contentmarketing is het toverwoord van nu, maar dat zal ook weer verdwijnen wanneer we als marketeers beseffen dat alle marketing wordt bep...

Advertising31.03.2014

Gas geven met contentmarketing

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

The Remix Machine van Pepsi draait om een app die inspeelt op de DJ trend van deze tijd. Pepsi heeft afgelopen zomer in Noorwegen, Spanje en Nederland deze Remix Machine uitgerold. De Remix Machine is een multiplatform a...

Media26.08.2013

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Twitter heeft met Pepsi de meest uitgebreide samenwerking tot nu toe gesloten. Het wereldwijde partnerschap, genaamd "Live for Now Music," coördineert met de huidige campagne van Pepsi en de nieuwe wereldwijde position...

Advertising31.05.2012

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook

Voor het eerst in 23 jaar zijn er volgende week geen Pepsi commercials te zien tijdens de uitzendingen van de Amerikaanse Super Bowl. In plaats daarvan investeert Pepsi 20 miljoen dollar in een digitale campagne met een...

Advertising01.02.2010

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook