Media06.10.2015

Pepsi Perfect uit Back to the Future II op 21 oktober beschikbaar


In gelimiteerde oplage!

Marty McFly (Michael J Fox) reist in Back to the Future Part II naar de toekomst, 2015 om precies te zijn. In de film, die uitgebracht werd in 1989, hebben ze een wereld geschetst met zelf-strikkende schoenen, rehydrating pizza’s en de nog altijd erg populaire hoverboard. Maar ook een met Pepsi. Zoals te zien in onderstaande video.

Toen Pepsi destijds te zien was in deze film klassieker heeft met er zeker niet op gerekend dat ze ruim twee decennia later hier nog op in kunnen haken. En toch is dat precies wat er deze maand te gebeuren staat.

Pepsi Perfect, hetgeen we Marty McFly zien bestellen in bovenstaande video, wordt nu ook een echt product. Er zal een gelimiteerde oplage beschikbaar komen van 6.500 flesjes en deze zijn beschikbaar vanaf 21 oktober, de dag waarop Marty en Doc Brown aankomen in de toekomst. De Perfect flesjes kosten $20,15.

Door de gelimiteerde oplage is de verwachting dat verzamelaars hier zeker meer voor dollars of euro’s voor overhebben.

Hieronder de nieuwe Pepsi Perfect commercial. Met in de hoofdrol de fles die er hetzelfde uitziet als in de film.

...

Verder lezen over Movie

Ga even zitten: dit is de trailer van A Minecraft Movie

Gamefilms worden beter. Echter, de teaser van Minecraft was toch voor veel gamers even slikken. Geldt dat ook voor de trailer?

Gaming19.11.2024

Ga even zitten: dit is de trailer van A Minecraft Movie

De biopic van zanger Robbie Williams gaat over een aap

We hebben de afgelopen jaren geweldige biopics gezien. Maar, wat als de zanger in kwestie in een nieuwe biopic een aap is?

Entertainment15.11.2024

De biopic van zanger Robbie Williams gaat over een aap

3 dingen die Red One een leuke film maken

In de bioscoop kun je ook al diverse sinterklaasfilms kijken en daar is sinds deze week een kerstfilm bij: Red One.

Entertainment08.11.2024

3 dingen die Red One een leuke film maken

‘Er is een nieuwe Star Wars-trilogie in de maak’

In een galaxy far far away… is Lucasfilm bezig met het schrijven van een nieuwe Star Wars-trilogie, en wel door Simon Kinberg (X-Men).

Entertainment08.11.2024

‘Er is een nieuwe Star Wars-trilogie in de maak’

10e editie WFFR: met een ode aan natuurliefhebbers en vertoningen in de wijk

Deze week is alweer de tiende editie van het Wildlife Film Festival Rotterdam (WFFR) van start gegaan! Deze feestelijke jubileumeditie opende met de wereldpremière van De Verwonderaars van de Rotterdamse filmmaker Rik van der Linden. Ook zijn er veel films van eigen bodem, thema- en shortprogramma’s en een filmtournee door de stad.

Events06.11.2024

10e editie WFFR: met een ode aan natuurliefhebbers en vertoningen in de wijk

Er is een Game of Thrones-film in de maak bij Warner Bros

We hebben op de redactie wel eens een aflevering op het witte doek gezien en dat was al vrij tof, maar een hele film moet helemaal in de smaak vallen.

Entertainment01.11.2024

Er is een Game of Thrones-film in de maak bij Warner Bros

Deze Buzz Lightyear is zo realistisch dat je geen films meer nodig hebt

Nu kunnen speelgoedmakers dat natuurlijk ook al heel lang maken, maar de Buzz Lightyear ‘robot’ die nu is gemaakt, die is wel heel realistisch.

Gadgets20.10.2024

Deze Buzz Lightyear is zo realistisch dat je geen films meer nodig hebt

The Electric State is Netflix’ nieuwe gooi naar sci-fi-succes

Millie Bobby Brown gaat een nieuw Netflix-avontuur aan met The Electric State. Wat komt 'Eleven' nu weer tegen?

Entertainment17.10.2024

The Electric State is Netflix’ nieuwe gooi naar sci-fi-succes

Verder lezen over Pepsi

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Als je de sfeer van het moment totaal lijkt te missen en als brand een reclamecampagne dropt met daarin een it-girl (in dit geval Kendal Jenner, telg van de Kardashian-familie) die een potentieel explosieve situatie oplo...

Advertising05.04.2017

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Commercial valt niet lekker
Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Coca-Cola zette namen op hun flesjes en dat zorgde voor een enorm succes. Nu is Pepsi aan de beurt voor een leuk verpakking idee en zij komen deze zomer met de PepsiMoji-campagne. Say it with Pepsi Emojis zijn hotter d...

Advertising23.02.2016

Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Pepsi MAX komt met een nieuwe campagne gericht op muziek, sport en technologie. Het frisdrankje wil hiermee dichter bij de leefwereld van de Pepsi fans komen, die wanneer er iets onverwachts gebeurt, nog spannender wordt...

Marketing29.04.2015

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Inventief potje voetbal in Barcelona gecreëerd met de speciale LED-lichten​
Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

De Londense designers en filmmakers van HarrimanSteel kregen van Pepsi de opdracht om een originele video te maken voor de jaarwisseling. Het creatieve bedrijf kreeg het lumineuze idee om dit eens te gaan doen met 2014...

Marketing12.01.2015

Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

Chain reaction #livefornow
Gas geven met contentmarketing

Klanten worden steeds slimmer. Ze accepteren slechte advertenties steeds minder. Contentmarketing is het toverwoord van nu, maar dat zal ook weer verdwijnen wanneer we als marketeers beseffen dat alle marketing wordt bep...

Advertising31.03.2014

Gas geven met contentmarketing

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

The Remix Machine van Pepsi draait om een app die inspeelt op de DJ trend van deze tijd. Pepsi heeft afgelopen zomer in Noorwegen, Spanje en Nederland deze Remix Machine uitgerold. De Remix Machine is een multiplatform a...

Media26.08.2013

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Twitter heeft met Pepsi de meest uitgebreide samenwerking tot nu toe gesloten. Het wereldwijde partnerschap, genaamd "Live for Now Music," coördineert met de huidige campagne van Pepsi en de nieuwe wereldwijde position...

Advertising31.05.2012

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook

Voor het eerst in 23 jaar zijn er volgende week geen Pepsi commercials te zien tijdens de uitzendingen van de Amerikaanse Super Bowl. In plaats daarvan investeert Pepsi 20 miljoen dollar in een digitale campagne met een...

Advertising01.02.2010

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook