Ik ben echt helemaal klaar met de ANWB. Binnen twee dagen twee keer slecht geholpen…auch!…Gister wilde ik een extra auto aan ons bedrijfsabonnement toevoegen. Na 5 keer te zijn doorverbonden bleek de desbetreffende afdeling vanaf de eerste minuut bellen al lang gesloten te zijn. Schiet lekker op. De dame reageerde nuchter, het is niet mijn fout. En bedankt. Na wat morren uiteindelijk de belofte dat ik de volgende dag direct teruggebeld wordt, door haar leidinggevende notabene. Niet gebeurd natuurlijk.
De volgende dag sta ik met een lege accu (stomstomstom) te wachten voor het Rosarium, alwaar we samen met KPMG en Google een presentatie hebben gegeven over Search (leuke sessie trouwens). Na een telefoontje richting ANWB met mijn pechmelding krijg ik de opmerking; ‘binnen een uur wordt u geholpen’. Jaja…ammehoela! Na anderhalf uur nog niemand gezien, dus toch maar even bellen. Er staat geen melding in ons systeem. ‘Met wie heeft u gesproken?’ …ppfff…maakt het uit?!! Na 2,5 uur wachten word ik gebeld door de monteur, hij kan het niet vinden. 3 uur later rijdt mijn auto weer. En bedankt!! Volgende jaar naar de concurrent? Of zal die ‘ook’ zo slecht presteren. Graag hoor ik de ervaringen van Routemobiel abonnees.
Verder lezen over Google
Entertainment22.11.2024
Dit zijn de meest bekeken films en series op Google TV in 2024
Artificial Intelligence30.10.2024
Een kwart van het programmeerwerk bij Google wordt gedaan door AI
Online17.10.2024
Google Flights laat je straks goedkopere vluchten vinden
Artificial Intelligence09.10.2024
AI wint nu ook nog de Nobelprijs: twee zelfs
Mobile08.10.2024
Epic krijgt gelijk: Google houdt Android te dicht
Mobile07.10.2024
Google komt met hulp voor als je telefoon wordt gestolen
Artificial Intelligence03.10.2024
Knoop straks in het Nederlands een gesprek aan met Gemini Live
Mobile01.10.2024