Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Dat de Maffe Marathon storm loopt kunnen we met het blote oog wel zien. Mensen kopen blijkbaar meer als het uitverkooptijd is. Tijdens deze maffe dagen van het warenhuis, is er een dagelijks attractie te bezichtigen in de bekende etalage op de Dam in Amsterdam.
Gisteren stond de etalage (en de rest van de Bijenkorf) in het teken van sport. In de etalage stond namelijk een exclusieve Technogym crosstrainer waar een sportieve dame haar kunsten vertoonde op het apparaat. Het van origine Italiaanse Technogym is Europees marktleider in professionele fitnessapparatuur.
Door het hele warenhuis staan crosstrainers (t.w.v. 3.700 euro) die je zelf kunt uitproberen. Mocht je zo’n fitnessapparaat in huis willen, dan maak je kans om hem te winnen. Je hoeft er alleen voor te zweten! Leg 100 meter af op de crosstrainer op een voorgeprogrammeerd level, de snelste/fitste wint de wedstrijd.
Ik ben benieuwd wat voor attracties er de komende dagen in de etalage komen te staan. Misschien een concertje van de X-Factorkandidaten?!
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022