Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Vanaf 26 januari worden twee programma’s van Blue Shots TV uitgezonden op TV zender Het Gesprek.
Het gaat om de programma’s Curriculum Vitae, gepresenteerd doorJoris van Heukelom (Ilse Media) en Idealize, gepresenteerd door Ronnie Overgoor, initiatiefnemer van Blue Shots TV. Voor de bedenkers van Blue Shots is het ze gegunt en betekent het vooral extra exposure, voor de presentatoren meer roem.
De stap naar Het Gesprek lijkt ook al logisch omdat het format matched met die zender. Voor internet zijn de interviews leuk maar ook aan de lange kant. Op TV zullen ze het daarom zeker doen. Toch is het te hopen dat Blue Shots ook blijft werken aan formats die juist wel exclusief op het web worden uitgezonden. Daar ligt nog steeds een grote uitdaging en blijkbaar blijft het moeilijk een solid business op te bouwen bij dat format. Ronnie Overgoor zegt hierover:
“Blue Shots blijft primair een online kanaal, alleen is dat geen rigide keuze. Mensen kijken ook al via mobiele kanalen, apple tv, ziggo, etc. Het Gesprek is voor Blue Shots een extra kanaal binnen het pakket. En ja, het heeft een positief effect op bereik, significant, maar da’s niet de aanleiding. Het Gesprek is een passend umfeld; veel professionals kennen de zender. Het medialandschap vandaag maakt dit alles mogelijk en blue shots wil overal zijn waar de professional is…ook live, zoals bv op het mwg congres in februari. Met eigen set en goeie gesprekken. Centraal staat boeiende, leuke, informatieve en relevante content voor professionals!“.
Over de samenwerking: “Ik ben verheugd over de samenwerking. Ik draag Het Gesprek een zeer warm hart toe en ben blij dat ik nu actief mee kan helpen om er een succesvolle zender van te maken. Daarnaast maakt het Blue Shots TV nog interessanter voor businesspartners en adverteerders die met ons mooie programma formats willen ontwikkelen.”
Thomas Hendriks, Programmadirecteur bij Het Gesprek: “Ik volg Blue Shots TV sinds de start en ben een fan van Ronnie Overgoor. Zijn visie op de wereld van (met name nieuwe) media is een verrijking van ons programma aanbod. Joris van Heukelom is een alleskunner, erg leuk dat hij nu ook bij ons te zien is.”
In Curriculum Vitae gaat Joris van Heukelom in gesprek met ondernemers op basis van zijn of haar CV en zoekt hij naar de mens achter dat CV. Gasten zijn onder andere Oscar Diele van TomTom, Alfred Levi van 3MO, Jeroen van Seeters van Hill and Knowlton en Danny Menken van Eurosport.
In Idealize draait het om creativiteit. Aan de hand van zelf meegenomen foto- en videomateriaal gaat Ronnie Overgoor in gesprek met gasten als Casper Reinders van Jimmy Woo, Rob Torsing van Zwarts & Jansma Architekten en Olivier Wegloop van Boomerang Media.
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022