De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Woensdag 10 december is het nieuwe crossmediale communicatieplatform Skipr gelanceerd. Tijdens een anderhalf uur durende show in De Orangerie te ‘s-Hertogenbosch heeft de initiatiefnemer beslissers in de Nederlandse gezondheidszorg geprikkelt met gewaagde stellingen, pittige interviews en een interactieve discussie. Daarmee is voor de 150 aanwezigen duidelijk dat met Skipr het medialandschap voor bestuurders en toezichthouders voorgoed zal veranderen.
Skipr is een crossmediaal communicatieplatform en bestaat uit:
* 10 keer per jaar een gratis magazine dat door de ogen van de beslisser in de zorg het vak bekijkt.
* elke werkdag om 08.00 uur Skipr daily, een persoonlijke e-mailnieuwsbrief met het laatste nieuws die steeds weer een voorsprong geeft.
* iedere vrijdag Skipr weekly, een samenvatting van het nieuws van de week en pittig redactioneel commentaar.
* een site waarop de ‘buzz’ de gebruiker up-to-date houdt over talloze thema’s.
* een online community die een breed, professioneel netwerk ontsluit.
* een exclusieve business club met internationaal elan.
* web-tv talkshows en een reeks televisieprogramma’s op RTL7.
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022