De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
V&D heeft gekozen voor een multi-channel aanpak. De grootste warenhuisorganisatie start met het plaatsen van 5.000 producten op de website voor de verkoop. Dat aantal zal uiteindelijk uitgroeien naar tienduizenden producten.
V&D heeft Hybris geselecteerd als beste leverancier, de implementatie is momenteel in volle gang en wordt eind augustus 2008 afgerond. V&D wordt nu een echte multi-channel organisatie.
Roland Tabor, Strategic & Business Development manager bij V&D: “We zijn heel blij met de ondersteuning van hybris. Voor hybris is V&D het eerste project van deze omvang dat ze in Nederland draaien. Voor V&D is hybris een juiste strategische keuze. We hebben grote ambities op het gebied van e-commerce en zijn ervan overtuigd dat hybris ons hierin goed zal ondersteunen.”
“We zijn erg blij dat we deze implementatie voor V&D mogen doen“, aldus Henk-Jan van der Weide, regional manager hybris Benelux. “Met onze multi- channel E-Commerce- en PIM-oplossing bieden we V&D een goede ondersteuning in het online creëren van het assortiment en houden we daarnaast de website constant up-to-date.”
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022