Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Morgen opent Heineken een bijzondere en ultramoderne beleveniswinkel: Heineken The City. De winkel is gevestigd nabij het Rembrandtplein aan de Amstelstraat 31 in Amsterdam. Heineken The City beslaat 6 panden waar bijzondere producten en diensten worden verkocht op het gebied van muziek, fashion, reizen & events en uiteraard ook bier. Het meest internationale biermerk ter wereld zet hiermee een innovatief concept neer waarbij het internationale Heinekennetwerk, plus alle binnen- en buitenlandse sponsoractiviteiten, worden ingezet om deze te delen met consumenten.
De winkel laat mensen op diverse manieren het Heineken-merk ervaren. De wereldwijde privileges van het merk worden toegankelijk gemaakt voor iedereen. Herwin van den Berg, marketing directeur Heineken Nederland: “Heineken The City is géén horecazaak, maar een beleveniswinkel waarin alle zintuigen worden geprikkeld en échte Heineken wannahaves te koop zijn. We willen ‘Heineken. Serving the planet’ letterlijk tot leven brengen in deze winkel. Het Heineken-merk maakt met mooie producten en exclusieve diensten het leven een stuk plezieriger.”
Heineken The City richt zich op de Nederlandse consument en is dus voor iedereen gratis toegankelijk en zeven dagen per week geopend.
Heineken The City heeft een vooruitstrevend design en is voorzien van technische snufjes, waaronder pratende spiegels, 3D TV schermen, een ijsmuur en interactieve zuilen. De winkel is als enige in Europa 100% LED-verlicht. De producten en diensten in Heineken The City zijn opgesplitst in 4 pijlers: Refreshing Sounds Studio (muziek), Fashion (mode), Tickets & Travel (reizen en events) en een Beershop (biergerelateerde producten). Tevens beschikt de winkel over drie boardrooms; moderne, sfeervolle vergaderlocaties die voor zakelijke doeleinden geboekt kunnen worden. Op elk gebied biedt Heineken The City een scala aan mogelijkheden; van de kleinste cadeautjes tot de meest exclusieve producten.
Eindelijk een plek op de VIP lijst van een coole club? Zelf een cd opnemen? Een reis naar het Holland Heineken House in Beijing? Zelf ontworpen Heineken-flesjes? Kaarten voor de UEFA Champions League? Of een trip naar Las Vegas met als toegift een helikoptervlucht? Een fashion tour door Amsterdam? Limited edition sneakers? Speciale bierflesjes uit Azië? Slechts een greep uit de vele mogelijkheden die Heineken The City biedt.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017