Media04.07.2008

Heineken opent beleveniswinkel in Amsterdam


heineken-opent-beleveniswinkel-in-amster.jpg
heineken-opent-beleveniswinkel-in-amster.jpg

Morgen opent Heineken een bijzondere en ultramoderne beleveniswinkel: Heineken The City. De winkel is gevestigd nabij het Rembrandtplein aan de Amstelstraat 31 in Amsterdam. Heineken The City beslaat 6 panden waar bijzondere producten en diensten worden verkocht op het gebied van muziek, fashion, reizen & events en uiteraard ook bier. Het meest internationale biermerk ter wereld zet hiermee een innovatief concept neer waarbij het internationale Heinekennetwerk, plus alle binnen- en buitenlandse sponsoractiviteiten, worden ingezet om deze te delen met consumenten.

De winkel laat mensen op diverse manieren het Heineken-merk ervaren. De wereldwijde privileges van het merk worden toegankelijk gemaakt voor iedereen. Herwin van den Berg, marketing directeur Heineken Nederland: “Heineken The City is géén horecazaak, maar een beleveniswinkel waarin alle zintuigen worden geprikkeld en échte Heineken wannahaves te koop zijn. We willen ‘Heineken. Serving the planet’ letterlijk tot leven brengen in deze winkel. Het Heineken-merk maakt met mooie producten en exclusieve diensten het leven een stuk plezieriger.”

Heineken The City richt zich op de Nederlandse consument en is dus voor iedereen gratis toegankelijk en zeven dagen per week geopend.

Heineken The City heeft een vooruitstrevend design en is voorzien van technische snufjes, waaronder pratende spiegels, 3D TV schermen, een ijsmuur en interactieve zuilen. De winkel is als enige in Europa 100% LED-verlicht. De producten en diensten in Heineken The City zijn opgesplitst in 4 pijlers: Refreshing Sounds Studio (muziek), Fashion (mode), Tickets & Travel (reizen en events) en een Beershop (biergerelateerde producten). Tevens beschikt de winkel over drie boardrooms; moderne, sfeervolle vergaderlocaties die voor zakelijke doeleinden geboekt kunnen worden. Op elk gebied biedt Heineken The City een scala aan mogelijkheden; van de kleinste cadeautjes tot de meest exclusieve producten.

Eindelijk een plek op de VIP lijst van een coole club? Zelf een cd opnemen? Een reis naar het Holland Heineken House in Beijing? Zelf ontworpen Heineken-flesjes? Kaarten voor de UEFA Champions League? Of een trip naar Las Vegas met als toegift een helikoptervlucht? Een fashion tour door Amsterdam? Limited edition sneakers? Speciale bierflesjes uit Azië? Slechts een greep uit de vele mogelijkheden die Heineken The City biedt.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story